Forfalsket Windows 7

  • Hej allesammen


    Jeg har købt windows 7 hos ComputerSalg A/S
    http://www.computersalg.dk/default.html?


    Men en dag jeg tændt min computer stod der ''du er muligvis blevet offer for forfalsket windows''
    eller sådan noget i den stil og så min baggrund er sort og kan ikke lave den om, nede i højre hjørne på skrivebordet står der ''Windows 7 Build 7600 - Denne kopi af Windows er ikke ægte''
    Jeg har været inde på microsofts hjemmeside og se hvordan man kan se forskel på forfalsket og ægte windows 7.
    Jeg tjekket jo alt på om den var ægte og det er den, det er licens på !
    jeg vil jo gerne se om hvordan man genaktivere windows 7.
    Hvordan gør jeg det ?!


    Tak på forhånd !


    //Eske

  • Højreklik på computer, vælg egenskaber.
    Der skal det se sådan ud så er det aktiveret og ÆGTE! :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Hvis du ikke kan aktivere Windows 7 igen, så ring til deres hotline. Nummeret skulle gerne stå der.


    For så kunne det tyde på at der er flere andre der benytter samme registreringsnøgle som sig. Det vil sige at deres versioner er piratkopier.


    Du har en helt lovlig kopi.


    Har hørt om flere der har været ude for det samme, og her fik de en ny original nøgle fra Microsoft.


  • Uha det er skidt hvis det er sandt.
    Det må jo betyde der enten er progrmam/cracks der gætter sig til koderne eller også har nogen lækket dem et sted fra.
    Jeg smider min kode i bankboxen. 8o

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

    Rettet en gang, sidst af Baloo ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Eske
    Hmm okay lyder simpelt. Men man kan vel ikke bare geninstallere det eller skal man have en ny produktnøgle ?


    Kontakt deres hotmail på microsoft, se hvad de siger. :)
    Følg så deres råd.

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Uha det er skidt hvis det er sandt.
    Det må jo betyde der enten er progrmam/cracks der gætter sig til koderne eller også har nogen lækket dem et sted fra.
    Jeg smider min kode i bankboxen. 8o


    Skal ikke kunne sige hvordan det fungerer rent praktisk, men jeg har læst om nogle Windows 7 piratkopier, der har fået implementeret et program der giver dig en "ægte" nøgle.. Utroligt at der er nogle der kan finde ud af sådan noget, det tager jeg hatten af for.. Selvom det selvfølgelig kan gå ud over andre mennesker


    Men din nøgle er beskyttet nu hvor du har aktiveret den.. Så kan andre ikke bruge den

  • De giver dig ikke en "ægte" nøgle sådan som sådan. De fucker aktiveringsprocessen op og narrer windows til at tro at det er ægte, hvilket giver grønt lys for windows update og genuine tool. Kender en del der bruger det til deres beta kopier for at holde dem i live. :roller:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Okay det vidste jeg ikke.. Troede egentlig at Microsoft havde lavet det en smule smart og sørget for at tjekke op på licensnøglen, hvis ikke hver gang Windows Update kører, så bare en gang imellem.. Det burde da ikke trække alverdens båndbredde/ressourcer..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    De giver dig ikke en "ægte" nøgle sådan som sådan. De fucker aktiveringsprocessen op og narrer windows til at tro at det er ægte, hvilket giver grønt lys for windows update og genuine tool. Kender en del der bruger det til deres beta kopier for at holde dem i live. :roller:


    Det er jeg ikke sikker på du har ret i, til windows xp ved jeg der florere et tool der simpelthen kan skifte nøglen.
    Jeg har det selvfølgelig ikke selv men har set i brug personligt og det giver simpelthen det installeret program en ny nøgle. Kunne tænke mig det sikkert findes til win 7 også. Ellers er der noik en eller anden der snart opfinder det.
    Men jeg har altså købt en ny engelsk oem version på ebay og hentet dansk sprog til det.
    Virker 100%. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Okay det vidste jeg ikke.. Troede egentlig at Microsoft havde lavet det en smule smart og sørget for at tjekke op på licensnøglen, hvis ikke hver gang Windows Update kører, så bare en gang imellem.. Det burde da ikke trække alverdens båndbredde/ressourcer..


    det kunne de vælge at gøre, men de har valgt at lade være. De har udtalt at selv om man har pirat version af windows så skal man stadigvæk kunne hente de vigtigste opdateringer. Ellers ville de sidde med et problem hvis der var alt for mange pirat versioner der ikke var opdateret og disse nu havde spyware/malware/virus snask inde.
    De har valgt kun at bruge godkendte windows til deres "ekstra" stuff og ved service packs.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • En konstant online checkup ville jo også tvinge folk uden internet til at gå på biblioteket en gang om ugen/måneden for at få en aktiveringskode som skal laves udfra en generator - som iøvrigt nemt ville blive brudt. :rolleyes:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |