Spil med Punkbuster konflikter med Nvidia driver

  • Nu spiller jeg meget Q3 men havde holdt el pause på 1 mdr. men i mellem tiden havde jeg opdateret mit gfx. Kort driver fra Nvidia til 53.03_winxp2k. og da jeg så skulle ind og spille var der også en ny opdate til PB.
    Der siete så der, at da den havde opdateret gik der ikke lang tid før at min comp. Låste sig og der var ikke andet at gør end at trykke på reset.
    Så prøvet jeg igen for det kunne jo ikke passe…. Det gjorde jeg så nogle gange men det var det samme hver gang, jeg prøvet en fandens Masse men lige meget hjalp det. Men så besluttet jeg mig til at geninstaler Q3 i en ny mappe og jeg skulle hente alt (opdateringer, baner osv.) kom ind på min favoritserver hvor den så hentet den sidste nye PB, men crash, min comp. Frøs igen. Jeg var ved at gå helt i panik, og tæt på at formater mit C drev.
    Jeg begyndte på at slette programmer i tilføj/fjern dem som jeg kunne forestille at de kunne lave konflikt med spillet. Nvidia driveren røg og så var jeg inde i min backup for at instalere den ældre driver 45.23_win2kxp. Det tog mig så over 4 timer også var jeg glad igen :D jeg smuttet en tur ind på MIRC. Og fortalte hvad jeg havde oplevet med de nye driver fra Nvidia, og var så ikke den eneste som havde oplevet det. Og fir afsvide at det ikke kun var mit TI4200 som gjorde det men at det var flere af TI serien som havde det problem.
    Men det at jeg lige ville sige, er at hvis i har problemer med et spil fryser, og spillet har PB så tjek lige jeres GFX. Driver. Det er lidt surt at bruge flere timer på at man kan komme til at spille sine favorit spil.

  • Quote

    Originally posted by klf
    Nu spiller jeg meget Q3 men havde holdt el pause på 1 mdr. men i mellem tiden havde jeg opdateret mit gfx. Kort driver fra Nvidia til 53.03_winxp2k. og da jeg så skulle ind og spille var der også en ny opdate til PB.
    Der siete så der, at da den havde opdateret gik der ikke lang tid før at min comp. Låste sig og der var ikke andet at gør end at trykke på reset.
    Så prøvet jeg igen for det kunne jo ikke passe?. Det gjorde jeg så nogle gange men det var det samme hver gang, jeg prøvet en fandens Masse men lige meget hjalp det. Men så besluttet jeg mig til at geninstaler Q3 i en ny mappe og jeg skulle hente alt (opdateringer, baner osv.) kom ind på min favoritserver hvor den så hentet den sidste nye PB, men crash, min comp. Frøs igen. Jeg var ved at gå helt i panik, og tæt på at formater mit C drev.
    Jeg begyndte på at slette programmer i tilføj/fjern dem som jeg kunne forestille at de kunne lave konflikt med spillet. Nvidia driveren røg og så var jeg inde i min backup for at instalere den ældre driver 45.23_win2kxp. Det tog mig så over 4 timer også var jeg glad igen :D jeg smuttet en tur ind på MIRC. Og fortalte hvad jeg havde oplevet med de nye driver fra Nvidia, og var så ikke den eneste som havde oplevet det. Og fir afsvide at det ikke kun var mit TI4200 som gjorde det men at det var flere af TI serien som havde det problem.
    Men det at jeg lige ville sige, er at hvis i har problemer med et spil fryser, og spillet har PB så tjek lige jeres GFX. Driver. Det er lidt surt at bruge flere timer på at man kan komme til at spille sine favorit spil.


    Tja,det kære Pb.....
    HAvde også problemer,det tog dog mig 4 dage inden jeg fandt løsningen.En kammi sendte hans pb dir og så virkede det igen.Og jeg havde prøvet alle updates der findes.
    Alle mine problemer kom efter jeg havde formateret.