Hente Flash film ned lokalt!

  • Hvis ikke det bare lige er til at hapse så kan det være du får brug for Firebug http://getfirebug.com/ Der må være nogle web-snedkere der kan forklare men der kan være forskel på den kode du ser når du vælger "vis kode" i browseren og den kode der reelt bliver eksekveret. Dvs. at websiden med videoen sandsynligvis forsøger at undgå du stjæler :) Download ting aner ikke hvad det skal downloade. Til Firefox er der næsten altid en løsning... Har også kun hørt godt om Orbitdownloader så prøve den. 50 gange nemmere end at skulle "hacke" en side.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bambo
    Hvis ikke det bare lige er til at hapse så kan det være du får brug for Firebug http://getfirebug.com/ Der må være nogle web-snedkere der kan forklare men der kan være forskel på den kode du ser når du vælger "vis kode" i browseren og den kode der reelt bliver eksekveret. Dvs. at websiden med videoen sandsynligvis forsøger at undgå du stjæler :) Download ting aner ikke hvad det skal downloade. Til Firefox er der næsten altid en løsning... Har også kun hørt godt om Orbitdownloader så prøve den. 50 gange nemmere end at skulle "hacke" en side.


    ingen af delene ser ud til at virke.. heller ikke orbit, de links jeg kan give orbit downloaderen giver samme resultat som dem jeg selv har prøvet :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Hvad med Internet Download Manager? :)


    hmm kender jeg ikke og har ikke prøvet.. men har fundet en FLV recorder.. som optager det der MTV link lige nu.. så må jeg se om det fungere bagefter.. det er bedre end ingen ting hvis den kan optage det :)

  • Sidste nye realplayer, kan du osse DL det i, og gemme det på hd til sedere brug.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.