HJÆLP ...formatering af systemdisk

  • Hejsa ...håber der sidder nogen som er kloger end mig, jeg har kæmpe problemer efter at have kørt RAID, jeg har 2 x 500GB WD HDD, de skal kører som HDD c: og HDD d: (AHCI) , men efter jeg har kørt RAID, kan jeg ikke se den ene HDD mere, (HDD D:) når jeg prøver formatere den fra diskhåndtering, får jeg denne besked .... windows kan ikke formatere system diskdrevet, af en eller anden grund snuppes der 100MB på min disk D: til system filer eller sådan noget ??? jeg vil bare gerne formatere denne disk så jeg får alle mine 500GB tilbage og den kan ses igen i mit sys,
    igen .... hvad gør jeg ???? Hvorfor står det pludseligt som systemdiskdrev????



    Venligst AREA51

  • Har du prøvet at sætte diskene i en anden computer og så formatere dem derfra..??

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2