Computer fryser ved opstart af baggrundsprogrammer

  • Hey


    Vil starte med at sige jeg ikke er den store computer haj.


    Jeg har en Acer aspire 7520G bærpar computer med Vista Home Premium, som fryser ved opstart. Den starter fint op og den viser også loading skærmen, også kommer windows og ca. 3-4 sek efter windows opstart fryser computeren, som om at det er baggrunds programmerne der få den til det. engang imellem kommer den så igen og hvis jeg så har haft trykker ctrl+alt+del kommer joblisten computer fryser 1 sec efter igen. Og jeg kan intet fortage mig. Har genstartet computer 100 gang og det er det samme hver gang :(


    Den vil godt go in i fejlsikret tilstand, ved ikke om jeg kan gøre nået her fra.


    Nogen der har en ide om hva jeg kan gøre, ved intet om det :)


    På forhånd tak :)

  • Umiddlelbart lyder det som at være driver relateret, når du kan få den til at virke i fejlsikret tilstand.
    Prøv at geninstallere dine drivere til bundkort, dem skulle du gerne have fået med på en cd.


    http://www.acer.dk/acer/servic…1.att21k=1&CRC=2620641492


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

    Rettet en gang, sidst af Ebo ().