Lav et forum

  • Kender en der bruger dette, se om det er noget for dig. http://www.phpbb.com/

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Dasjap er lige lidt hurtigt ude.


    For det første, har du din egen server, altså enten et webhotel eller din egen maskine? PHPbb, som Dasjap linker til er et udmærket (og gratis) valg, som kræver meget lidt opsætning før det er oppe - men det kræver somsagt at du har et sted at placere det.


    Du kan også få gratis hosting af forums mange steder, men de kommer somregel med reklamer og mindre mulighed for ændring i design og indhold (addons)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg vil gerne have en side hvor man ikke har brug for en server, for jeg vil helst ikke skulle bruge penge på det, og så har jeg ikke en pc jeg kan bruge da jeg er på efterskole :)

  • Så er det bare at lave en google søgning på "Free Forum" og vælge en fra listen - har selv kun erfaring med egne fora, så jeg kan desværre ikke komme med forslag udover at PHPbb er et nemt system at gå til. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |