PCI bus driverproblemer

  • Hej.
    Jeg fik en bærbar i julegave, og den kom med Vista. Jeg tænkte, det var noget smuds, så jeg installerede Windows 7 32-bit. Det hele virkede perfekt, indtil jeg koblede mit eksterne USB-lydkort (Tascam US-122L) til. Jeg installerede driver til kortet, og jeg fandt straks ud af, at det ikke virker, som jeg vil have det til. Lyden hakker, så det ikke er værd at have lyden slået til overhovedet. :(


    Nok om det. Jeg gik ind på enhedshåndteringen for at tjekke, om der var noget jeg havde overset - og hvad ser jeg? To "Basissystemenheder", der angiveligt hedder:
    PCI bus 10, device 0, function 3
    PCI bus 10, device 0, function 1


    Jeg har prøvet at klikke på "Opdater driversoftware", men den finder ikke noget. Uanset om det vil løse mit problem med lydkortet eller ej, så vil jeg gerne have installeret driverne.


    Er der nogen, der ved, hvordan jeg får fat i de drivere?


    Jeg ved ikke, om det kan bruges til noget, men min computer er en Packard Bell EasyNote ML61-B-397NC, og som sagt kører jeg med Windows 7 32-bit.


    Tak på forhånd. :D


    UPDATE: Jeg har fundet og installeret driverne, men problemet med lydkortet fortsætter. Lyden hakker, og hvis man ser en video, så hakker videoen lige efter lyden, for at de kan følges ad. Det er ikke til at leve med. Any ideas? Jeg har tjekket på en anden computer (med samme styresystem og driver til lydkortet), at lydkortet virker.

  • afinstaller den driver du har fundet helt, og gå på Windows Update og find driveren hvis Windows 7 ik har en, kan se Packard Bell skriver det er en Realtek Audio så skulle da ik være så besvarligt at finde.


    Hvis ik den kan finde noget på Windows Update så skriv hva lydkortet hedder da jeg ved Realtek har lavet Windows 7 drivere som os virker har selv prøvet dem på mit eget system, men bruger bare standart da jeg ik har surround sound el. noget kun standart 2.1 lidt ^^

  • Lydkortet er eksternt, dvs., at det er koblet til med USB.


    Det hedder Tascam US-122L, og det virker fint på min gamle stationær, der også har Windows 7 32-bit. Jeg har endda tjekket, at det er samme driver. Det virker perfekt på den stationære, men det lagger på den bærbare.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fusion951
    Lydkortet er eksternt, dvs., at det er koblet til med USB.


    Det hedder Tascam US-122L, og det virker fint på min gamle stationær, der også har Windows 7 32-bit. Jeg har endda tjekket, at det er samme driver. Det virker perfekt på den stationære, men det lagger på den bærbare.


    har du tjekket i Enhedshåndtering at du ik mangler en Chipset Driver?