mystisk skærmopløsning

  • Min bærbare med XP gik ned med blå skærm, og da jeg tænder den efterfølgende har den fået en underlig skærmopløsning. Skærmen er en 1680x1050, men windows' indstillinger vil kun lade mig få 1400x1050 (findes den opløsning overhovedet?). Jeg har et ATI Mobility Readon HD 3650, og har prøvet at downloade driverne (catalyst tingen), men synes ikke rigtig de gør noget. Kan heller ikke komme ind i noget kontrolcenter fra kontrolpanelet eller programgenvejene.
    Nogen forslag?



    EDIT:
    kan forresten ikke længere se mit grafikkort i dxdiag, og heller ikke i enhedshåndtering... Som om computeren ikke rigtig vil kendes ved det :/

  • Kan du ikke bruge system gendannelse i kontrolpanel, for at få det til at virke ?


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.