kan ikke røre mit skrivebord!!

  • Dav tweak
    Igår aftens kunne jeg lige pludselige ikke røre filerne på skriveboardet, jeg kan se dem men jeg kan ikke gøre noget, jeg kan ikke et det der markerings felt der normalet er når man vil rører flere filer på en gang, men jeg kan godt rører start og jeg kan også godt højder klikke på skrivebordet men jeg kan ikke rører nogle filer... det driver mig til vandvid!!


    det kom efter jeg havde hentet metal fatigue på http://www.classic-pc-games.com og lagt det ind. og har prøvet at slette det igen, men det hjalp ikke



    EDIT: har fundet ud af at det er noget med stien til skrivebordet den er gal med... for da jeg skiftede baggrund forsvandt alle iconeren på skrivebordet

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet 2 gange, sidst af Blackbrizz ().

  • Kan du ikke bruge system gendannelse til at gå 1 trin tilbage og gendanne, så burde dit skrivebord virke igen.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • har jeg også lige prøvet, det fixed det :) havde sku ikke lige tænkte på blev ret så frustreret af at jeg ikke kunne røre mit skrivebord :)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

    Rettet en gang, sidst af Blackbrizz ().

  • Det er en klasisk joke:P
    Tage et Screenshot af skrivebordet og bruge det som baggrund og herefter højkeklikke på skrivebordet eller taskbaren og vælge det menupunkt der hedder noget med skjul/vis ikoner på skrivebordet.


    Der har sikkert været noget malvære af en art der gør nøjagtig det der...:D