Spam og brugerkonti

  • Hej kære brugere på tweak :) Jeg har 2 problemer.


    1: Jeg får ikke noget særligt spam, til gengæld er meget af min normale post begyndt at blive puttet i spam mappen på serveren så outlook ikke engang henter mailsne ned. Så jeg skal selv til hver gang at gå ind på serveren og manuelt flytte posten over i indbakken så outlook kan hente det. Jeg har prøvet at finde ud af hvordan man lemper lidt på spam reglerne i outlook men uden held. Håber i kan hjælpe.


    2: Vi er to der bruger min computer og vi har begge en brugerkonti. Nu er velkomstskærmen imidlertid forsvundet og i stedet skal man nu taste brugernavnet ind istedet for bare at klikke på ikonet med sit navn. Når jeg forsøger at ændre dette i kontrolpanelet siger den at hvis jeg vil genoprette velkomstsiden skal jeg fjerne "Client services for NetWare". Sagen er bare den at jeg ikke har noget der hedder NetWare på computeren og ved derfor ikke hvad jeg skal fjerne. Igen håber jeg i kan hjælpe :)


    Og på forhånd undskyld hvis jeg har postet i det forkerte forum.


    Mvh Jeppe

  • Hvis det sker på serveren, har det ikke noget med outlook at gøre. Outlook vil altid hente alle de mails ned der ligger in inbox folderen på serveren.


    Outlook vil så flytte mails over i spam folderen i outlook selv.