Fjerne drivere...

  • Hva er den bedste måde at fjerne drivere på!? For under tilføj/fjern programmer ligger der jo alt ens ATI halløj, altså hydravison, selve ati driveren og control panel. Skal man fjerne det der hvor man kan se info.om driver, altså opdater, fjern osv?! Er lidt i tvivl, for jeg kom til at rydde virkelig meget op igår, og det gik helt galt da jeg fjernede driveren til gfx. Der gik comp.ud og genstartede... :(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Har lige for tiden Catalyst 3.6 til mit gfx. Får snart 3.10, men skal man først afinstallere den driver jeg har i forvejen, eller skal man bare smække den i?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Hjælp?! Er det ikke bedst kun at have 1 driver, eller er det ligemeget?! Har bare læst at det skulle være det bedste... 8o


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

  • Det mærkelige er at jeg kan blive ved med at afinstallere driveren fra der hvor der står "korttype" - egenskaber... Der bliver ved med at være nogle filer. Hvis driveren er helt væk burde der stå "ikke tilgængelig" og så vil skærmen være skæv og køre på cpuen?! Forstår bare ikke hvorfor der stadig ligger de dumme filer... ;( Der bliver sgu rod i det til sidst!


    Btw, tak for svaret! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet 2 gange, sidst af Astrocity ().

  • Tror ikke lige det giver extra performance... Du kan jo ikke køre 2 forskellige drivere, fra 2 forskellige grafikkort!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Originally posted by Perfectplayer
    Tror ikke lige det giver extra performance... Du kan jo ikke køre 2 forskellige drivere, fra 2 forskellige grafikkort!


    No shit, Sherlock :D

  • Ved der godt! ;) Men når noget går en på, og man ikke kan få problemet løst... :camp:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo