Java og netbank på vista 32bit.

  • Efter at have "gendannet avanceret indstillinger" i IE 8 på mine forældre computer, er JAVA nu forsvundet og det gør at de ikke kan komme på Nordea's netbank, jeg har så prøvet gentagende gange at installere JAVA Version 6 Update 17 , men det virker bare ikke!


    Jeg har prøvet alt, men java vil bare ikke aktiveres i IE 8...


    Hvad kan man evt. gøre? (jeg mener at de kører vista 32bit på en Dell comp.)

  • har du evt. prøvet at afinstaller Java med et program som Your Uninstaller! 2008 alså et program som roder op bla. i Windows registerings database os, og kan ik huske om IE8 er fast i Vista hvis den ik er så prøv at afinstaller den os og installer igen og se om det hjælper.


    Har selv Nordea og bruger FireFox plus den nyeste Java og har ingen problemer :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af S.STAACK
    Tak det vil jeg prøve, jeg kunne også lige prøve med firefox (som jeg også selv bruger) men det er jo bare svært at overtale de gamle til at prøve noget andet :crazyeyes:


    kender jeg selv med den gamle, men nu har han DanskeBank og der funker Firefox ik just frem på så har droppet det xD