Problem med levering af Win 7 Update

  • Hej


    Jeg købte tilbage i august en ny ASUS bærbar med Windows Vista Home Premium installeret.


    Der var et "tilgodebevis" med den bærbare fra Asus, hvor man kunne få en Win 7 upgrade tilsendt når det udkom i oktober 2009 - hvor man kun skulle betale noget der svarer til ca. prisen for portoen.


    Jeg tilmeldte mig umiddelbart efter købet af den bærbar til opgraderingen (herunder oplyste jeg mit VISA-kort nummer) og fik at vide at jeg ville høre nærmere når vi nærmede os ultimo oktober 2009.


    OG ganske rigtigt - ultimo oktober skriver Asus så en E-mail til mig om, at Win 7 var klar til at blive leveret - jeg skulle blot følge det link der angiveligt skulle være angivet i mailen for at betale for leveringen.


    Problemet er blot at der ikke var noget link i den modtagne email.


    Når jeg logger ind på min ASUS konto, står der blot at leveringen er klar til at blive afsendt, men sådan har det set ud siden ultimo oktober nu.


    Jeg har nu skrevet de første 5-6 mails til Asus-support men der sker nada.....så jeg er ved at være godt træt af dem.


    Er der nogen der ved, hvordan det normalt fungerer med de upgrades der følger med?


    Næste trin er at jeg tager fat i den (internet) forhandler, der solgte mig den bærbare.


    Hører gerne fra jer, om i ved hvordan det normalt foregår med opgradringsmuligheder som ovenstående.

    Mainboard: Asus P5N-E SLI S775 SATA Raid
    CPU Intel Core 2 Duo E6400 - 2,13 GhZ 2 Mb
    CPU Cooler: Thermaltake Golden Orb II
    2 x 1024 MB DDR-2-800 Ram G-Skill
    HD: Samsung HD321KJ SATA II
    Grafikkort: EVGA GF8800 GTS Superclocked!
    3 kabinetkølere af ukendt mærke.

  • Jeg kan fortælle dig at min bror også købte en bærbar her sommers dog hos DELL, men han fik først sin Win7 her i fredags. Men ring dertil hvor du har købt bærbaren og få dem til at hjælpe dig direkte, eller give dig nogle kontakt oplysninger på en hos ASUS du kan ringe til, og ha så ALT hvad der hedder Kvittering, SN og service numre og sådan noget klart når du ringer så burde de kunne hjælpe dig så du kan få noget WIN7.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Hej PsyCho


    Tak for kommentaren


    Jeg tror du har ret - det bliver nok det nemmeste at kontakte dem jeg har købt den bærbare af, og så tage den derfra.

    Mainboard: Asus P5N-E SLI S775 SATA Raid
    CPU Intel Core 2 Duo E6400 - 2,13 GhZ 2 Mb
    CPU Cooler: Thermaltake Golden Orb II
    2 x 1024 MB DDR-2-800 Ram G-Skill
    HD: Samsung HD321KJ SATA II
    Grafikkort: EVGA GF8800 GTS Superclocked!
    3 kabinetkølere af ukendt mærke.

  • Hej HOS-DK,


    jeg havde stort set samme problem dog bare med en bærbar fra msi. Efter at have bestilt updaten via. deres side på nettet modtog jeg en mail som jeg skulle bekrafte ved at trykke på et link, der var blot den lille hage at linket var væk. Vidresendte mailen til en anden mail adresse som jeg har og vupti, der var linket.. Gik derefter 3 uger inden jeg modtog min win7 update. Måske det er vejen frem ;)



    mvh Zykov

    win xp home edition sp3
    MSI K8N Neo2 Platinum-54G
    120GB maxtor+80GB seagate baracuda,320GB seagate baracuda sata2
    2Gb G.Skill ZX Series DDR PC3200 (DDR400) 2-3-2-5 Dual Channel kit
    A64 4000+ San diago
    Zelman CNPS7000-CU,
    chill-innovation cp-510a
    Leadtek 7800GS

    Samsung 940BF
    Logitech G15 gamer tastatur
    Asus my cinema p7131 hybrid
    WD My Passport Essential 160 GB
    MSI CX600 (Win7)

  • Hej Zykov


    Tak for tippet!


    Det skal helt sikkert prøves :-)


    Jeg prøver at sende mailen ud på arbejdet og ser om det virker.

    Mainboard: Asus P5N-E SLI S775 SATA Raid
    CPU Intel Core 2 Duo E6400 - 2,13 GhZ 2 Mb
    CPU Cooler: Thermaltake Golden Orb II
    2 x 1024 MB DDR-2-800 Ram G-Skill
    HD: Samsung HD321KJ SATA II
    Grafikkort: EVGA GF8800 GTS Superclocked!
    3 kabinetkølere af ukendt mærke.