Nfs: U

  • Nogen der ved hvordan man laver farven om på de "klistermærker" man kan sætte på ens bil


    Og hvor man kan hente nye unique vinyls?

  • Farven ændres ved at klikke på vinylcolor, inde hvor du kan vælge de fire vinyl-layers.


    Unique vinyls får du løbende af Samantha i spillet.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Jeg har gennemført spillet 2 gange men jeg har set mange på nettet der har andre unique end dem jeg har... så man må kunne hente dem et eller andet funky sted..

  • L øhh jeg mener TiZok din kogtelandevejsridder.. jeg tror sgu ikke at jeg kan smide i vinyls på min bil i NFS men det kunne da se sjovt ud..



    Vi skal ud og :cheers::drink: imorgen selv om jeg har ondt i min fod... det er bare hvor? stewart er også med på drikke for han skal først arbejde kl 9

  • årh hvad fed måde at "chatte" på, se'følgelig ska vi drikke. også ska vi på paddys så jeg lige skal fyre de forbudte trin af fra nytårsaften :lame: stewart han ringede godt nok til mig og spugte om vi ikke kunne drikke herude eller om jeg viste hvor der skete noget (om mandagen)

  • :offtopic: :oops: ja ved det godt, men er det fedt at spille på nettet?? nogen der ved om man kan spille på nettet hvis det er ISO man bruger (altså dem til Daemon)

  • Quote

    Originally posted by rusH
    :offtopic: :oops: ja ved det godt, men er det fedt at spille på nettet?? nogen der ved om man kan spille på nettet hvis det er ISO man bruger (altså dem til Daemon)

    ja sagtens du skal bare have en original cd-key altså en ingen andre har

  • Quote

    Originally posted by Tizok
    årh hvad fed måde at "chatte" på, se'følgelig ska vi drikke. også ska vi på paddys så jeg lige skal fyre de forbudte trin af fra nytårsaften :lame: stewart han ringede godt nok til mig og spugte om vi ikke kunne drikke herude eller om jeg viste hvor der skete noget (om mandagen)


    Jeg er lige glad hvor vi skal drikke.. men jeg ved ik om jeg har penge til Paddys... men stewart var jo igang med at score hende der på hans efterskole men det går ikke så godt for ham :)) hun gider vist ikke... men hvis vi tager på paddys så ender det hele sikkert med :boxing::boxed: igen... tror du ikke

  • det var sådan set også derfor jeg lavede ham her :lame: fordi det gider jeg ikke har sku ikke lige penge til det. får nemlig først penge på torsdag. men på lørdag kan vi side hos enten claus eller brian fra mit arb og drikke :cheers::) hvis du er med på den :T

  • aner det ikke men jeg tror at jeg vil prøve på at score celle (LOL), men ellers så prøve at finde ud af noget med trine og dem. ellers så tage ned og bowle :)??

  • luk nu røven jeg gider sq til at bowle fredag... men jeg ville ikke have noget imod at finde ud af noget med trine og de skeder...

  • Men jeg syntes ikke rigtig at det her giver mig svar på hvordan jeg skifter farve på mine vinyls.. jo du har da givet mig svaret..


    Man skal drikke bajer så skifter de farve helt selv :finger: :lame:

  • ej det skal sku ikke ende ligesom i lørdags :( total nederen mig og troels vi sad bare og spillede det der klamme fiske spil han har :( og så så vi lidt playboy total kedelig

  • og så er det vist heller ikke kun alkohol man har indtaget hvis de begynder at skifte farve. u know whati mean??? HE HE HU HA HI TIHI

  • Ja jeg er helt med på hva du mener :P nej det kan jo blive en meget sjov af IK? det synd at du ikke kan huske det... jeg tror også du ville have grimt hvis du kunne se det på film eller noget... jeg tror vi skal købe et digital video kamera og tage med til fester og optage den der er mest stiv eller hvad han nu er.. så personen selv kan se det dagen eller et par dage efter.. man kan se det når man er blevet frisk igen skal vi ik bare sige sådan