PFD greator

  • Jeg et program til at lave PDF filer fra bunden...
    Det skal gerne være Freeware...
    Og let at bruge...


    Nogle af jer der kender et godt et?

    Compaq Presario CQ70 Notebook PC
    Windows Vista™ Home Premium
    2.16GHz, ~2.2GHz
    3002MB RAM
    Mobile Intel(R) 4 Series

  • Det gik lidt stærkt med titlen? :P


    Men prøv at søg på lige netop PDFCreator.. Det er et program, hvori du kan printe til PDF.. Går ud fra det er det du mener, da PDF bare er et slags dokumentformat.. Du kan ikke "lave" en pdf..

  • Okay, tak...
    Skal man så bare lave et Office dokument. Og sætte den til at printe som et PDF?
    Med dette PDFCreator?

    Compaq Presario CQ70 Notebook PC
    Windows Vista™ Home Premium
    2.16GHz, ~2.2GHz
    3002MB RAM
    Mobile Intel(R) 4 Series

  • Og ved godt det gik lidt hurtigt med overskriften..
    Det er mest fordi jeg lige har fået til opgave at lave en PDF fil med vores Blå Bog fra vores skole ;)

    Compaq Presario CQ70 Notebook PC
    Windows Vista™ Home Premium
    2.16GHz, ~2.2GHz
    3002MB RAM
    Mobile Intel(R) 4 Series

  • Jeg fandt ud af at Adobe Indesign kan klare det.. Det er nemlig et program jeg har..


    Men tak for hjælpen allesammen..

    Compaq Presario CQ70 Notebook PC
    Windows Vista™ Home Premium
    2.16GHz, ~2.2GHz
    3002MB RAM
    Mobile Intel(R) 4 Series

  • Jeg tror vist at du må kigge din software lidt bedre igennem hvis du har adgang til Adobes Suite programmer og spørger om en PDF printer :roller:


    Men godt at du fandt en løsning. Alternativt kan jeg varmt anbefale CutePDF. Den installerer sig selv som en printer og eksporter alt man printer med det til en .PDF uden at man skal igennem konverteringsprocesser. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |