1

tirsdag, 8. december 2009, 15:30

Har lige opdateret tråden.. Hvis der er en venlig sjæl der kan gå den vedhæftede hijackthis log igennem, så ville det bare være fjong

(Gammel tråd)...
I forrige uge fik jeg mig noget dejlig virus.. Så i dag opdager jeg ved en tilfældighed at jeg har en _ex-08.exe kørende.. Googler lidt efter det og ser så at de første 5 sider ville lede mig til noget andet virus lort..

Kan ikke finde noget om hvorvidt den fil egentlig er virus, men det er selvfølgelig lidt mistænkeligt .. Nogen der kender til filen eller kan opsnuse noget om den?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Karga" (08.12.2009, 19:53)

2

tirsdag, 8. december 2009, 19:53

Har lige opdateret tråden.. Hvis der er en venlig sjæl der kan gå den vedhæftede hijackthis log igennem, så ville det bare være fjong

3

tirsdag, 8. december 2009, 20:10

Ta' og post den på spywarefri.dk også, mener de er ret skrappe til det derinde. :)

Umiddelbart synes jeg ikke at kunne se noget skummelt. Den .exe, har du lukket den ned igen ? Starter den op igen, hvis du restarter ?

4

tirsdag, 8. december 2009, 20:19

Den og en anden lå til startup, men er fjernet fra msconfig.. Har kørt en MalwareBytes scan og den fandt dem, så håber jeg bare det hele er renset ud nu..

Fatter ikke hvor jeg får dem fra.. Har aldrig haft en virus i mit liv og nu har jeg fået en god omgang to gange indenfor 2 uger.. :boxed: er endda begyndt at køre med AV for en måneds tid siden, men det har squ ikke gjort to gode gerninger det bras..

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.