Miniture winduer i proceslinien

  • Hej alle tweaker ..


    Jeg køre windows vista ultimate .. og ville gerne havde miniture vinduer i proceslinien når musmakøren køre hen over vinduet på proceslinien ... istedet for index "tror jeg det hedder" håber jeg har forklaret mig godt nok .. nogen der ved hvordan det kan ændres ?


    Vh Reens


    Her er et billed af hvordan det ser ud

    Processor - INTEL CORE2DUO E8400, 1333FSB, (2x3.0GHZ)
    Grafikkort - 512MB DDR3 GEFORCE 9800GT
    Bundkort - GIGABYTE BUNDKORT, (INTEL-G31)
    Harddisk - 250GB SATAII *SILENT FLUID*, 7200rpm
    Ram - 4GB DDR2 RAM, *DUALCHANNEL*, PC6400
    Styresystem - Windows Vista 64 bit Ulitimate

    Rettet 2 gange, sidst af Reens ().

  • Hej puma ... tror ikke lige det er det jeg har brug for ... nu har jeg sufet på nettet 4-5 timer og fundet ud af at efter min mening så skal jeg har fat i noget det hedder window aero .. og under den aero er der flere update man kan vælge ... en af dem skulle så være den der gør at jeg for de miniturevinduer i proceslinjen ..... men har endnu ikke fundet den rigtigt ... er nemlig ikke helt nemt at finde en free download ... sååå jeg må lede vidre :-) men ellers tak for hjælpen puma :-)

    Processor - INTEL CORE2DUO E8400, 1333FSB, (2x3.0GHZ)
    Grafikkort - 512MB DDR3 GEFORCE 9800GT
    Bundkort - GIGABYTE BUNDKORT, (INTEL-G31)
    Harddisk - 250GB SATAII *SILENT FLUID*, 7200rpm
    Ram - 4GB DDR2 RAM, *DUALCHANNEL*, PC6400
    Styresystem - Windows Vista 64 bit Ulitimate

  • Aero er et tema indbygget i Windows Vista og 7. Hvis dit grafikkort understøtter det slår det automatisk sig selv til. Er din proceslinje og start menu gennemsigtig. Hop ind i Kontrol Panelet og klik System - hvad er din experience rating, og har du ladet den køre? Det er den der bestemmer om Windows vil lade dig køre Aero og miniature vinduer.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Min proceslinjen er IKKE gemmensigtigt ( .. min rating ligger samlet på 5,7 ... det gjore den før jeg opdatere den og efter ligger den stadigvæk på 5,7 .... hmmmmm


    Min grafikkort skulle keh mene kunne køre det aero fis :-)



    hmm hvad kan jeg gøre mere ??

    Processor - INTEL CORE2DUO E8400, 1333FSB, (2x3.0GHZ)
    Grafikkort - 512MB DDR3 GEFORCE 9800GT
    Bundkort - GIGABYTE BUNDKORT, (INTEL-G31)
    Harddisk - 250GB SATAII *SILENT FLUID*, 7200rpm
    Ram - 4GB DDR2 RAM, *DUALCHANNEL*, PC6400
    Styresystem - Windows Vista 64 bit Ulitimate

  • hehehe Har fundet ud af det .. hvor nemt kan det gøres .. skulle bare ind og vælge aero tema i kontrolpanelet i personlige instillinger .. hehe well done :-)

    Processor - INTEL CORE2DUO E8400, 1333FSB, (2x3.0GHZ)
    Grafikkort - 512MB DDR3 GEFORCE 9800GT
    Bundkort - GIGABYTE BUNDKORT, (INTEL-G31)
    Harddisk - 250GB SATAII *SILENT FLUID*, 7200rpm
    Ram - 4GB DDR2 RAM, *DUALCHANNEL*, PC6400
    Styresystem - Windows Vista 64 bit Ulitimate