Win7 windows update problem..

  • Jeg har noget ballade med Windows Update på min bærbare med originalt Win 7 Home Premium x64..


    Win update beder mig genstarte fr at fuldføre en opdatering, men nu har jeg genstartet de første 10-12 gange, og problemet er det samme.. Nogen idéer? :ph34r:

  • Lyder som om en af dine updates har fucket op og sidder fast. Prøv evt. en google søgning på "Windows update keeps restarting". Der er sikkert en metode til at rense igangværende updates og lade den køre forfra.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
    Jeg har noget ballade med Windows Update på min bærbare med originalt Win 7 Home Premium x64..


    Win update beder mig genstarte fr at fuldføre en opdatering, men nu har jeg genstartet de første 10-12 gange, og problemet er det samme.. Nogen idéer? :ph34r:


    Noter de KB numre den vil installere, hent dem "manuelt", installer dem enkeltvis og genstart banditten !!!


    Virker det skylder du en pose labre larver.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Virker det skylder du en pose labre larver.


    Nice try :D

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Noter de KB numre den vil installere, hent dem "manuelt", installer dem enkeltvis og genstart banditten !!!


    Virker det skylder du en pose labre larver.


    Skylder du så labre larver nu? Har ingen info på hvilken det er der sidder fast..