w7 download

  • har købt w7 pro x64 af en ven, men disken virker ik. ka jeg så ik downloade det et eller andet sted og så bare bruge koden ?
    den skulle vidst være fra msdn så det er en brændt en. er ret sikkert på jeg er blevet snydt..

  • Altså udover at hente en ulovlig kopi et sted på nettet kender jeg ikke til nogen metode. Har du prøvet at sende en mail / ringe til Microsoft? Du har jo nøglen så de skulle da gerne være behjælpelige med at bytte skiven. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Altså udover at hente en ulovlig kopi et sted på nettet kender jeg ikke til nogen metode. Har du prøvet at sende en mail / ringe til Microsoft? Du har jo nøglen så de skulle da gerne være behjælpelige med at bytte skiven. :9xo


    tror du jeg ka det når det bar er en brændt skive med navnet skrevet på med tus ? mener det er noget emd de kræver et billed af den som bevis osv..

  • Hvis den er brændt ned er det en ulovlig version..
    Også selvom din kode er lovlig, så er CD'en stadig lavet på ulovlig vis,
    da den er brændt og vidersolgt.


    Jeg vil i hvert fald mene du skal brokke dig til din ven hvis han har sagt det er en fuld lovlig
    version du har fået.

  • æhh har du ikke det der emblem, eller ægthedsbevis eller hvad det nu hedder, hvis du ikk har det så har jeg svært ved at se du kan få en ny skive, og desuden meget ulovligt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hvis den er brændt ned er det en ulovlig version..
    Også selvom din kode er lovlig, så er CD'en stadig lavet på ulovlig vis,
    da den er brændt og vidersolgt.


    Jeg vil i hvert fald mene du skal brokke dig til din ven hvis han har sagt det er en fuld lovlig
    version du har fået.


    ka den ik stadig være fra msdn, hvis den er det er den vel lovlig..

  • Den er lovlig for dem der har adgang til msdn..
    Hvis ikke man har er den jo selvfølgelig ikke lovlig..


    Så hvis du har adgang til msdn kan du jo bare hente den derfra.
    Hvis ikke er den ulovlig, og jeg ville brokke mig meget hvis jeg havde givet penge for den..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Den er lovlig for dem der har adgang til msdn..
    Hvis ikke man har er den jo selvfølgelig ikke lovlig..


    Så hvis du har adgang til msdn kan du jo bare hente den derfra.
    Hvis ikke er den ulovlig, og jeg ville brokke mig meget hvis jeg havde givet penge for den..


    har ik adgang til mdsn, så må jeg jo bar prøve at få pengene tilbage..