HL-2 SDK snart..

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Ser frem til at jeg får penge nok til et nyt gfx så jeg kan se frem til spillet... :crazyeyes:


    Åhh hold op, så meget skulle det nu heller ikke kræve .. Tror dog man kan få mere ud af spillet med de nyere gfx kort :D

  • regner med at skal have Radeon 9800 pro med 128mb ram når det kommer. tror sq ikke at mit geforce 3 kan mere ;(

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815

  • Så vil vi da ogs' gerne snart ha' en demo på bordet!!! Så vi kan se hvad vi køber.. :) Men er nu ikke i tvivl om det er et godt spil..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Åhh hold op, så meget skulle det nu heller ikke kræve .. Tror dog man kan få mere ud af spillet med de nyere gfx kort :D


    Nemlig. Det skal nok køre..... Men naturligvis ikke på 100% .... Men det går vel også... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nemlig. Det skal nok køre..... Men naturligvis ikke på 100% .... Men det går vel også... :))


    Ye, I think so ...


    Samme engine som MP2, som køre fint her ..


    Dog skal tilføjes, en kammi har et 9600 pro, hvor jeg lagde mærke til en lille sjov detalje. Han kunne se et spejlbillede af Max Payne, det kunne jeg ikke på mit Geforce 4 kort. Kører så vidt jeg ved med højeste detaljer ...

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Ye, I think so ...


    Samme engine som MP2, som køre fint her ..


    Dog skal tilføjes, en kammi har et 9600 pro, hvor jeg lagde mærke til en lille sjov detalje. Han kunne se et spejlbillede af Max Payne, det kunne jeg ikke på mit Geforce 4 kort. Kører så vidt jeg ved med højeste detaljer ...


    Nemlig. Det er jo officielt at HL2 er bygget til at kunne køre på næsten det værste lort.... Selvom det så er derefter... :))


    Ja, det er detaljerne man får extra når man først kommer op på et grafikkort der kan køre tingene flydende i den opløsning man fortrækker... :)) .... Altid nice med detaljer... :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nemlig. Det er jo officielt at HL2 er bygget til at kunne køre på næsten det værste lort.... Selvom det så er derefter... :))


    Ja, det er detaljerne man får extra når man først kommer op på et grafikkort der kan køre tingene flydende i den opløsning man fortrækker... :)) .... Altid nice med detaljer... :))


    Lige præcis :D


    Bliver dog hverken idag eller imorgen jeg skifter, nok først til sommer eller noget !

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Nemlig. Det er jo officielt at HL2 er bygget til at kunne køre på næsten det værste lort.... Selvom det så er derefter... :))


    Ja, det er detaljerne man får extra når man først kommer op på et grafikkort der kan køre tingene flydende i den opløsning man fortrækker... :)) .... Altid nice med detaljer... :))


    Ja!.. Jeg glæder mig til at se hvor detaljeret det er..! Elsker når man kan se sveddråberne dryppe ned på det varme løb på gøbben man render rundt med, og dampene dugger på skærmen.. Bare et eksempel :T

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban


    Ja!.. Jeg glæder mig til at se hvor detaljeret det er..! Elsker når man kan se sveddråberne dryppe ned på det varme løb på gøbben man render rundt med, og dampene dugger på skærmen.. Bare et eksempel :T


    Hehe, har du set den demovideo ting der engang var og vel stadigvæk er, fyldte omkring halv gigabyte ?


    Det så godt ud der ..


    Men eller forestil dig MP2 med flere detaljer og bedre grafik, eller noget :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Lige præcis :D


    Bliver dog hverken idag eller imorgen jeg skifter, nok først til sommer eller noget !


    Kender fornemmelsen.... Hvis det ikke var fordi mit gamle Radeon 9100 brændte køleren af og jeg blev træt af at køle det med en 120mm blæser, så ville jeg nok også have ventet lidt med at købe et nyt GFX, men nu var det jo jul, så en lille julegave til sig selv er vel på plads. Men så længe jeg kan spille DC, så er jeg tilfreds. :))

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Kender fornemmelsen.... Hvis det ikke var fordi mit gamle Radeon 9100 brændte køleren af og jeg blev træt af at køle det med en 120mm blæser, så ville jeg nok også have ventet lidt med at købe et nyt GFX, men nu var det jo jul, så en lille julegave til sig selv er vel på plads. Men så længe jeg kan spille DC, så er jeg tilfreds. :))


    :)


    Her er det så nærmere pengene der er spørgsmålet ! Men også behovet, for så meget gamer jeg heller ikke, så gfx står ikke først i køen !


  • Jo.. Jeg har den liggende et sted.. Men de ser jo noget bedre ud når man sidder og spiller det.. Så for man vel en lidt større opløsning end 800x600, eller hvor meget det nu var..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by jurban


    Jo.. Jeg har den liggende et sted.. Men de ser jo noget bedre ud når man sidder og spiller det.. Så for man vel en lidt større opløsning end 800x600, eller hvor meget det nu var..


    Ahh okay, ja det har du fuldstændig ret i.


    Nok også en bedre oplevelse :D

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    :)


    Her er det så nærmere pengene der er spørgsmålet ! Men også behovet, for så meget gamer jeg heller ikke, så gfx står ikke først i køen !


    Kender det desværre... ;(