Min produktnøgle virker ikk...

  • :ohmy:Heey alle.


    Jeg skal have reinstalleret min computer, men min reinstallations cd virkede ikk ( :ohmy:), så downloadede en magentil inde på nettet, og brænde den ned.. men der virkede min kode ikk... nogle der kender et godt program til at finde en ny med... og det skal ikke være et program som kan gå ind og læse hvad nøglen er det den computer som man er logget på... ? nogle der kan det?



    Hilsen Casper

  • Øh, jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men hvis jeg forstår det du skriver rigtigt, så er det her ikke nok ikke det rigtige forum at stille den slags spørgsmål.

  • øhh tror det er tigtige sted :D


    det jeg spørger om det er om der er nogle som kender et program så jeg kan få mig en ny licensnøgle til Windows XP Professional 32-bit dansk.



    Så er de helt på det rene 8)


  • Ahh, ok - det lød bare lidt skummelt :D - men jeg er stadig ikke helt sikker på jeg forstår det :)

  • Hvis din nøgle ikke bliver godkendt af dit Windows må du kontakte Microsoft og finde en løsning der igennem.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Hvis din nøgle ikke bliver godkendt af dit Windows må du kontakte Microsoft og finde en løsning der igennem.


    og inden da sikre at du har en lovlig brugt OEM eller lovlig brugt Retail key ;) ellers kommer du til at ligne en dum knægt:)

  • kan jo os være der er byttet rundt på Windows XP Home og Professional har jeg set før el. omvendt hvor man har installeret Professional da man ik havde andet og så når man vil indtaste koden var det til en Home Edition istedet >_>

  • Lad mig starte med at understrege vigtigheden af at læse reglerne inden man poster et nyt sted.


    Hvis du forventer at få hjælp til at få en ny, gratis kode til Windows XP, så er du i høj grad landet det forkerte sted. Vi er på ingen måde interesseret i warez her på siden, og derfor bliver din tråd lukket. Jeg forventer naturligvis, at det ikke fremover bliver nødvendigt at minde dig om reglerne - så er du nemlig ligeså velkommen som alle andre brugere her på siden ;)




    Tråd lukket.