Hjæææælp at slette denne startside

  • Hej


    Ja jeg har såmænd ikke engang gloet pron:-) Men blot søgt efter et "serial" til F-secure, og så var det at der pludselig var en search bar der installerede sig selv, således at hver gang jeg starter Explorer Browseren, ja så er det min "startside" nogen gange er der så også lige en search bar i venstre side, jeg har prøvet at slette det i regedit men den laver sig selv igen inden jeg er ude af det nogen gode ideer?


    Sådan her ser det ud----->Smartsearch

  • Quote

    Hej


    Ja jeg har såmænd ikke engang gloet pron:-) Men blot søgt efter et "serial" til F-secure, og så var det at der pludselig var en search bar der installerede sig selv, således at hver gang jeg starter Explorer Browseren, ja så er det min "startside" nogen gange er der så også lige en search bar i venstre side, jeg har prøvet at slette det i regedit men den laver sig selv igen inden jeg er ude af det nogen gode ideer?


    Sådan her ser det ud----->Smartsearch


    Hvorfor ser du ikke på pakken man får med i købet hvor keyén står ;) SMART!!!


    du kan prøve at installere Ad-aware 6.0

  • Quote

    Originally posted by kimsdipchips


    Hvorfor ser du ikke på pakken man får med i købet hvor keyén står ;) SMART!!!


    Har du org key til alt hvad du har??? for så er det lidt underligt at du ved hvor man downloader trial af versionen Ad-Aware 8)


    Men jeg har fået det slettet via "Regclean" til XP så nu virker det

  • øhh trialversioner er ikke ulovlige :]

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Originally posted by Johnny
    øhh trialversioner er ikke ulovlige :]



    Nope det har du ret i men for at man kan bruge de funktioner som jeg skal i AD-Aware skal det unlockes!
    Så det må han jo ha gjort:-)


    Ud over det virker de jo kun normaltvis i en begrænset periode(trial versioner)

  • ok på den led :D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR