Chrome - Cloud'ing? Synkronisere Bookmarks osv. automatisk online?

  • Jeg er begyndt at bruge Chrome på alle mine maskiner, og leder lidt efter muligheden for at den synkroniserer imellem mine maskiner så når jeg fks. logger på Facebook herhjemme så husker min Bærbare på arbejdet automatisk bruger og password, eller hvis jeg laver et bookmark på én maskine så dukker det op på den anden.


    Er der noget ala. Steams Cloud system til Chrome eller må jeg gøre alting selv? :roller:


    Tak på forhånd.
    Anders

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det ser Jo ganske interessant ud, men det er nok overkill for mig. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Google har åbenbart sin egen metode til at huske Bookmarks globalt via Docs. Fik ihvertfald en popup i min Igoogle om det. :9xo

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |