Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

daydreamer

Gæst

1

tirsdag, 6. januar 2004, 12:29

hey tweakers..jeg har prøvet at clock mit gfxkort med rivatuner,det er ellers et fedt program..men det vil ikke overclock min memory frequencie...hvordan kan det være ?( :rolleyes:

ps: den vil godt oc memory i powerstrip..meeen syndes rivatuner er federe da der ikke er 5sec vente tid :))

2

tirsdag, 6. januar 2004, 15:56

Citeret

Originally posted by daydreamer
hey tweakers..jeg har prøvet at clock mit gfxkort med rivatuner,det er ellers et fedt program..men det vil ikke overclock min memory frequencie...hvordan kan det være ?( :rolleyes:

ps: den vil godt oc memory i powerstrip..meeen syndes rivatuner er federe da der ikke er 5sec vente tid :))

Er det i low-level el. drivel-level hardware overclocking du prøver ?( Jeg kan f.eks. kun i driverlevel pga. mit chipset på gfx-kortet.
Har du husket at teste det du har sat det til og så derefter ->/save/anvend ?(

daydreamer

Gæst

3

tirsdag, 6. januar 2004, 16:20

ja..først prøvede low-level men der skete ik rigtig noget, så prøvede jeg driver-level og sæt den 275/530 men der gad den kun at overclock core/engine og memory'en røg bare ned igen på 509 automatisk :( så prøvede jeg at save og anvend der gjorde den det samme :rolleyes:

4

tirsdag, 6. januar 2004, 17:18

Hvilken version af Rivatuner bruger du "daydreamer" ?(

daydreamer

Gæst

5

tirsdag, 6. januar 2004, 17:25

jeg bruger RivaTuner20RC143NY...."bentzin" ;)

6

tirsdag, 6. januar 2004, 18:09

Citeret

Originally posted by daydreamer
jeg bruger RivaTuner20RC143NY...."bentzin" ;)

Jeg kører med den næst nyeste og har ingen problemer. Har du den - så prøv den i stedet for.

daydreamer

Gæst

7

onsdag, 7. januar 2004, 08:25

ok det vil jeg da prøve..tak for hjælpen mester ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.