hmm rivatuner vil ik clock memory?!

  • hey tweakers..jeg har prøvet at clock mit gfxkort med rivatuner,det er ellers et fedt program..men det vil ikke overclock min memory frequencie...hvordan kan det være ?(:rolleyes:


    ps: den vil godt oc memory i powerstrip..meeen syndes rivatuner er federe da der ikke er 5sec vente tid :))

  • Quote

    Originally posted by daydreamer
    hey tweakers..jeg har prøvet at clock mit gfxkort med rivatuner,det er ellers et fedt program..men det vil ikke overclock min memory frequencie...hvordan kan det være ?(:rolleyes:


    ps: den vil godt oc memory i powerstrip..meeen syndes rivatuner er federe da der ikke er 5sec vente tid :))


    Er det i low-level el. drivel-level hardware overclocking du prøver ?( Jeg kan f.eks. kun i driverlevel pga. mit chipset på gfx-kortet.
    Har du husket at teste det du har sat det til og så derefter ->/save/anvend ?(

  • ja..først prøvede low-level men der skete ik rigtig noget, så prøvede jeg driver-level og sæt den 275/530 men der gad den kun at overclock core/engine og memory'en røg bare ned igen på 509 automatisk :( så prøvede jeg at save og anvend der gjorde den det samme :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by daydreamer
    jeg bruger RivaTuner20RC143NY...."bentzin" ;)


    Jeg kører med den næst nyeste og har ingen problemer. Har du den - så prøv den i stedet for.