Flere Mods på CS Source dedicated server.

  • Hey !


    Jeg har en dedicated server kørende lige pt som kører med Gungame 5 mod samt sourcemod som admin mod. Det er alt sammen meget fint og spiller ganske fint


    Dog ku jeg godt tænke mig at få nogle flere ting. F.eks. har jeg set på servere at nogen har det sådan at når der er en spiller tilbage på hvert hold starter en knife vote hvor de to spillere bliver spurgt om de vil have en kniv runde. Hvad hedder dette mod og hvordan installeres det?


    Desuden kunne jeg godt tænke mig at få stats mod, da gungames egen rank mod kun viser hvor mange vundne runder man har og ikke point.


    Har også et mod der hedder XA mod (eXtensible Admin) men hvordan får man dette til at køre så det spiller sammen med SourceMod osv? For det har en funktion der kicker spillere med for høj ping automatisk jeg godt kunne tænke mig at gøre brug af.


    Håber der er en der vil hjælpe mig :) Det vil være fedt.. Evt. tilføje mig på MSN hvis det er nemmere.


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Ved egentlig ikke om den burde ligge under Counter strikes dedikerede spil sektion. Som sådan er det jo mere noget konfigurations værk på server siden end spillet ?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Fik det faktisk til at virke med sourcemod. Fandt ud af at der på sourcemods egen hjemmeside lå en ret omfattende samling af plugins til sourcemod, hvor alle de ting jeg manglede faktisk lå. Og installationen var ret let så det var jo super ..


    Men Nameo tak for hjælpen aligevel! :D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet