virus program

  • Skal ud og købe et nyt virus program til omkring 300-400 kr, det skal være meget simpel og godt, har pt Bullguard som skal fornyes som jeg synes var meget godt, men måske har du et andet valg, ved at Bullguard der har man 3 licenser for en pris, så kan man bruge virus programmet på 3 computer, ved så ikke om det er standart hos alle

  • Wow! Ja der må jeg så stille mig uforstående, sikkert ligesom mange andre. Der er absolut ingen grund til at betale for antivirus software, medmindre man har en større virksomhed hvor der skal installeres meget komplicerede løsninger.


    Du kan få en antivirus ganske gratis, som fungerer noget nær perfekt. Jeg bruger selv AVG Free 9, og det virker suverænt. Avast kan også anbefales. Du kan bruge http://www.filehippo.com, det er super godt til at finde gode gratis programmer.

  • det det bruger jeg også nu, men tænker bare på at hvis man er 2 bruger så koster det kun 200 hver for et år, og så skal man ikke hver md, 12 gange udskifte sit virusprogram, er der ikke hold i det.

  • JO, der er grund til brug af betalt antivirus. De gratis er der typisk ikke firewall i, og de tager ikke alt. Til Windows bruger jeg selv bullguard. Det er jeg rigtig glad for, og det virker bare! Jeg har hørt om folk der havde Norton og udskiftede det med Bullguard. Bullguard præsterede så at finde 3 vira som norton ikke fandt!


    Bullguard er meget godt, og det kan altså godt betale sig at købe noget!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Overgaard
    JO, der er grund til brug af betalt antivirus. De gratis er der typisk ikke firewall i, og de tager ikke alt. Til Windows bruger jeg selv bullguard. Det er jeg rigtig glad for, og det virker bare! Jeg har hørt om folk der havde Norton og udskiftede det med Bullguard. Bullguard præsterede så at finde 3 vira som norton ikke fandt!


    Bullguard er meget godt, og det kan altså godt betale sig at købe noget!


    Så kan jeg så sige at jeg installeret AVG.Free på svigerfars pc da Bullguard var løbet ud den fandt 2 vira, på hans pc.


    Men er det ikke sådan med alle, jeg tror ikke personligt at der er den store forskel på Bullguard og de 2 gratis der er nævnt her, eneste jeg vil sige er at man ikke skal bruge Norton da jeg altid har set den bruge mange CPU/ram på de pc jeg har checket

    PC: MSI Z77A-G43, i5-3570K, 16 GB PC3-12800, 2GB 660 GTX Ti, HDD 1 :Corsair force 3 120 GB, HDD 2 :WD 500 GB, 27" Philips 273V/22" Dell, Vista x64.
    Server: i5-3570K,16 GB PC3-16000, 5x3TB WD + 3 x 2 TB WD, Linux
    WDTV HD,250GB XBOX 360 Samsung TAB2 16GB, 300/300 Fiber.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af E.Frandsen


    Så kan jeg så sige at jeg installeret AVG.Free på svigerfars pc da Bullguard var løbet ud den fandt 2 vira, på hans pc.


    Men er det ikke sådan med alle, jeg tror ikke personligt at der er den store forskel på Bullguard og de 2 gratis der er nævnt her, eneste jeg vil sige er at man ikke skal bruge Norton da jeg altid har set den bruge mange CPU/ram på de pc jeg har checket


    Ved ikke hvilken udgave af Norton du har brugt :D
    Symantec inkluderer faktisk en lille feature som viser hvor meget den tager fra systemet. Hvilket aldrig er særlig meget. Men vil da gerne tilskrive dig, at det er en meget populær myte omkring Norton.


    Og så skal der lige fastslås en ting:
    Hvem tror virkelig på at AVG free er en gave fra AVG?
    Burde man ikke snarere bare indse at man kan Købe deres udemærkede Antivirus program, eller downloade deres mindre komplette free version, og så derefter få at vide at man burde købe den fulde udgave?


    Intet er gratis, specielt ikke når det gælder antivirus.



  • Skal lige siges at det er et par år siden jeg har testet Norton, så kan være det er blevet bedre, men jeg har selv testet om jeg havde nogle vira ved at skifte virusprogram til et betalings men den fandt ingen vira fra den gratis version.


    Men kan være jeg har været heldig.
    Personligt bruger jeg
    Avast på 3 pc og ESET NOD 32 på 1

    PC: MSI Z77A-G43, i5-3570K, 16 GB PC3-12800, 2GB 660 GTX Ti, HDD 1 :Corsair force 3 120 GB, HDD 2 :WD 500 GB, 27" Philips 273V/22" Dell, Vista x64.
    Server: i5-3570K,16 GB PC3-16000, 5x3TB WD + 3 x 2 TB WD, Linux
    WDTV HD,250GB XBOX 360 Samsung TAB2 16GB, 300/300 Fiber.


  • Avast beskriver selv på deres hjemme side at deres købe version giver:
    #1. Sikere web surfing.
    #2. intelligent skanning.
    #3. Hurtigere opdateringer.
    Det er jo kontra deres gratis version.


    Synes bare de er endnu et godt eksempel, på noget der i virkeligheden ikke er gratis hvis man vil have hele pakken.


    Personligt synes jeg om at jeg i det mindste ved hvor jeg har betalings selskaberne.
    De er ærlige omkring det faktum at de tager penge for deres service, og ikke prøver at skubbe det ind via bagdøren.

  • Min far fik virus fra facebook med Avast og så afinstallerede jeg den og installerede Kaspersky Internet Security 2010 i hans Windows 7 Ultimate x86 OEM.


    KIS2010 var næsten lige startet så fandt den virus som Avast ik kunne finde.

  • Hejsa


    vil da godt anbefale AVG hvis det skal være gratis men vil du betale for det kan jeg så anbefale F-Secure det er noget der køre nu har jeg mit net ved TDC og har så også deres sikkerheds pakke som er F-Secure og det er sku det bedste jeg har prøvet enu.
    Norton vil jeg slet ikke komme ind på !!! :boxed:


    Tests af div antivirus programmer


    TDC Sikkerhedspakke

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().