Windows 7 - ændre baggrund

  • Jeg købte en Acer netbook i går med Windows 7. Jeg ville ændre baggrundsbilledet. Men når jeg højreklikkede på skrivebordet, får jeg ikke muligheden, som hedder Personalize. Hvad gør jeg så?

  • Det lyder da mystisk. Samme menu item ligger i Kontrolpalenet. Personalization hedder den ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Det billede du vil have som baggrund, har du mulighed for at højre klikke og Benytte som baggrund?


    *Edit*
    Hvis jeg skal ind i Personlige instillinger for skærm så skal jeg enten "Personlige Instillinger" eller "Skærm -> under "Se Også" trykke "Personlige Instillinger"


    Men kan det tænkes Acer har lavet deres eget lille Fancy software til at skifte Baggrunds billeder med? plejer de er at være ret gode til at lave deres egen custom programmer..

  • Det lyder umiddelbart som om ACER har hijacket sig godt ind under huden på Windows. Nok også flere steder end lige dér. Hvis du har mulighed for at installere et rent system uden alt det stads der slipper du nok for flere ubehageligheder. :boxed:


    Prøv evt. denne her. Har lavet en shortcut til Personalization ikonet i Kontrolpanelet. Måtte .rar'e den for overhovedet få lov til at uploade den. > Klik <

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().