Mystisk fejl ved IE 8

  • Hej Tweakere!


    Jeg har en mystisk fejl ved Internet Explore 8. Når jeg prøver at åbne en side i et nyt vindue eller åbner en side i en ny Tab, så kan den ikke loade siden, og den siger at der ikke er nogen netværksforbindelse. Tager jeg så den internet adresse som den skulle have åbnet i det nye vindue, og kopiere den over i den allerede åbne vindue. Så virker det fint.


    Har forsøgt at bruge firefox også, for at være sikker på at det er IE 8 der er noget galt med, og i firefox virker det super!


    Jeg har også forsøgt at reinstallere IE 7 igen, men det giver nogle andre problemer, som at den vil starte op på en bestem Microsoft side, som den ikke kan åbne, trods at jeg har angivet en anden opstart side.


    Er der nogen der har nogle idéer til dette, eller har hørt om noget lignene. Skriv endelig hvis der er noget af det i ikke forstår.. Synes selv det var lidt kringlet at læse, men ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det.


    Mvh AT-2200

  • Det lyder umiddelbart som om din computer er blevet inficeret med noget Malware eller lign. Prøv at skanne maskinen med Defender og evt. Spybot.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AT-2200
    Det har jeg gjort.. den fandt ikke noget..


    ved der er kommet nogle updates til IE8 i Windows 7 måske du skulle se om der er nogle updates til din.

  • Bare for grundighedens skyld - Har du Firefox, Chrome, Opera, Mozilla (og så videre) installeret på maskinen og har de lign. problemer? Kan hjælpe med at få snævret problemet ned til om hvorvidt det er IE der er problemet, systemet eller måske din forbindelse? :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Illanair
    Bare for grundighedens skyld - Har du Firefox, Chrome, Opera, Mozilla (og så videre) installeret på maskinen og har de lign. problemer? Kan hjælpe med at få snævret problemet ned til om hvorvidt det er IE der er problemet, systemet eller måske din forbindelse? :)


    Ja jeg har firefox, og der er ikke nogen problemer i den browser. Har set efter updates, men der var ikke nogen nye.


    Har hørt noget om at IE 8 skulle have en del problemer med at kunne huske at den har forbindelse til internettet, og at den derfor siger at den ikke har forbindelse når jeg åbner et nyt windue. Men synes godt nok at det skulle være underligt!