Windows 7????

  • Hej jeg har haft medal of honor airborne i længtid og jeg har spilllet det med xp og vista 64bit.
    Men nu har jeg windows 7 og jeg kan bare ikke komme ind der hvor man vælger hvor spillet skal lægger når man har installeret det eller bare i det hele taget vil den slet ikke åbne der var man installere det er det fordi spillet ikke kan køre med windows 7 og kan man gøre noget ved det...?? tak for hjælpen på forhånd

  • Jeg er ikke helt sikker på jeg har forstået dit indlæg korrekt, du må meget gerne forsøge at formulere det lidt bedre.


    Men here goes:


    Prøv at højreklik på exe filen, gå ind i egenskaber-> Kompatibilitet, vælg at køre i programmet i kompatibilitet for f.eks. XP eller Vista. Og også som administrator.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • okay hah det gik lidt hurtigt skal lige prøve igen når jeg prøve at installere model of honor Airborne sige den forbereder installetionen men efter 2 sek går den bare ud af det og det er så det der kommer hverken en error eller noget. jeg har windows 7. skulle det ikke godt kunne køre med mit system.??

  • nu har du ik skrevet hva der er i din PC men prøv at af installer PhysX det har hjulpet for nogle, fordi har du en nyere end den som ligger på MOHA dvd'en kan det godt få installeringen til at gå ned.


    så afinstaller PhysX reboot og prøv at installer MOHA.


    Hvis det ik virker så prøv at kigge her: http://windows7forums.com/wind…wont-install-grrrrrr.html



    tror du skulle ha smidt den her i "Blandede spil" sektoren da det er et spil og så ha kaldt topic noget med "Medal Of Honor Airborn Problem Installer på Windows 7" el. noget i den dur ^^