Mods til Max Payne 2 mm.

  • Ey ...


    Sidder lige og gamer lidt Max Payne 2 med mods...


    Har skaffet mine fra maxpaynesource.com


    Har følgende:


    - Aged Heroes (Faktisk nice lavet)
    - Extra Dead Man Walking Chapters
    - Deep Blue v.3.0 (Spiller den for tiden, max fedt, dual ak etc.)
    - Flamethrower (Syntes dog ikke den virkede)
    - Plazaraid (Endnu ikke prøvet)
    - Rezzie mod v. 3
    - Sam Lake 10


    Eventuelt nogle der har flere mods eller bare har spillet med mods, så kunne vi eventuelt dele erfarringer :D


    Ja eller måske også bare effaringerne i selve spillet, som efter min mening er pisse genialt :D

  • Jeg har hørt noget om at GTA 3 og vice city skulle bruge den grafiske motor fra max payne...


    anyways, kan man spille multiplayer i nogle af de mods?

    AMD OpteronDual Core
    10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
    DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
    Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
    2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

  • Syntes det var årets bedste udgivelse, men når man har gennemført det 2-3 gange er der bare ik så meget at vende tilbage til... Kunne spille Hitman2 uendelig mange gange pågrund af dens åbne gameplay..savnede jeg lidt i Max Payne 2...

  • Quote

    Originally posted by Dalingo
    Jeg har hørt noget om at GTA 3 og vice city skulle bruge den grafiske motor fra max payne...


    anyways, kan man spille multiplayer i nogle af de mods?


    Hmm narj, gør den ikke . MP2 bruger den motor som HL2 bruger .. I hl2 er den bare meget mere udviklet end til mp2 ..


    En totalt iorden motor :D

  • Bobcat, spillede faktisk ikke engang Max Payne 1 med kong fu mod, måske min fejltagelse .. hehe


    Men håber da der kommer en til MP2 ..


    Miniebbe, har du gennemført det på sværeste sværdhedsgrad? Har fået at vide der skulle være en alternativ slutning ..

  • Nej efter at have gennemført det både på easy og medium hvor alle baner var gennemført som silent assassin gad jeg simpelthen ik mere...


    Men har hørt der skulle være en alternativ slutning har dog aldrig fået den set...men det kan vel ordnes på en dag 8)


    Glæder mig til Hitman3 - Contracts

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Nej efter at have gennemført det både på easy og medium hvor alle baner var gennemført som silent assassin gad jeg simpelthen ik mere...


    Men har hørt der skulle være en alternativ slutning har dog aldrig fået den set...men det kan vel ordnes på en dag 8)


    Glæder mig til Hitman3 - Contracts


    :)


    Jaah, det tager egentlig ikk så lang tid at komme igennem spillet :) Såfremt man bare styrter igennem det hele ..


    Nu spørger jeg måske dumt, silent assassin ? (bare måden eller noget bestemt i spillet)

  • Man får jo en rang hver gang man har gennemført en bane.. Silent Assassin er den bedste rang... Hvor man ik har brugt nogen skud, udløst nogen alarmer osv...Nul i alt...


    Man kan også godt få rangen selvom man har få 1 taller... Get it?


    Dvs. at for at gennemfører hver enkelt bane må man ligge sig en strategisk god plan for at undgå al form for kontakt... 8)

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Man får jo en rang hver gang man har gennemført en bane.. Silent Assassin er den bedste rang... Hvor man ik har brugt nogen skud, udløst nogen alarmer osv...Nul i alt...


    Man kan også godt få rangen selvom man har få 1 taller... Get it?


    Dvs. at for at gennemfører hver enkelt bane må man ligge sig en strategisk god plan for at undgå al form for kontakt... 8)


    Hmm, vidste slet ikke det var muligt i spillet ... Men ingen skud, hvordan pokker ?

  • Der er mange af banerne hvor man ik behøver at skyde eller dræbe nogen...Kender nogen som har formået at få 0 i samtlige baner pånær den hvor man skal skyde et vindue for at komme videre...


    Jeg har aldrig selv gennemført samtlige baner på 0 men tæt på...har som sagt haft alle baner på silent A...


    Fx i den første bane behøver man kun at bedøve ham postbudet og så eller bare finde de forskellige smutveje ;)

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Der er mange af banerne hvor man ik behøver at skyde eller dræbe nogen...Kender nogen som har formået at få 0 i samtlige baner pånær den hvor man skal skyde et vindue for at komme videre...


    Jeg har aldrig selv gennemført samtlige baner på 0 men tæt på...har som sagt haft alle baner på silent A...


    Fx i den første bane behøver man kun at bedøve ham postbudet og så eller bare finde de forskellige smutveje ;)


    Hmm, lyder som noget jeg faktisk må prøve ..


    Men hvad med banen som Mona, hvor man skal sørge for Max overlever ?


  • Hvad!!! lol jeg snakker om Hitman silent assassin... ik om Max Payne 2

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Bobcat, spillede faktisk ikke engang Max Payne 1 med kong fu mod, måske min fejltagelse .. hehe


    Men håber da der kommer en til MP2 ..


    Miniebbe, har du gennemført det på sværeste sværdhedsgrad? Har fået at vide der skulle være en alternativ slutning ..


    Det var vidst her den gik galt... Jeg troede du mente Hitman da jeg mener der også er en alterntiv slutning på sværeste... hahaha

  • Quote

    Originally posted by miniebbe


    Det var vidst her den gik galt... Jeg troede du mente Hitman da jeg mener der også er en alterntiv slutning på sværeste... hahaha


    Hmm, aah pis .. Troede du snakkede om MP2, kunne heller ikke helt forstå hvad pokker du ævlede om .. :T

  • Hahaha nej det kan jeg sku godt forstå... Men nej i MP2 har jeg kun gennemført easy og medium ik "hard boiled" tror jeg den hedder...Men kunne værer man skulle ordne det for at se den der alternative slutning...

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Hahaha nej det kan jeg sku godt forstå... Men nej i MP2 har jeg kun gennemført easy og medium ik "hard boiled" tror jeg den hedder...Men kunne værer man skulle ordne det for at se den der alternative slutning...


    :D


    Det er i hvertfald min plan !