3Dstudio Max - Fedt Program!!!

  • Nu har jeg brugt det meste af ferien på at lege med 3Dstudio Max og jeg må sige at det er et mega fedt program, men samtidig en del indviklet...Så jeg ville lige hører om jeg er den eneste herinde som sidder og pusler med 3D programmer??

  • Overhovedet ikke, jeg har osse i en overgang leget med 3DSMax, men laver ikke det store i øjeblikket.


    Er ved at lægge en sidste hånd på et online portfolio, så kan lige smide et link så snart det er klart med alle wallpapers osv. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by Skraap
    Kunne godt tænke mig at ptøve det, men har ikke lige 31.000 til et program :))


    går jo self ud fra t i har det 100% lovligt... :] :lame: :dots:


    Nu findes der så også studie-licens, m.v. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Men tilbage til topic...


    Har kørt en masse turtorials igennem og har så prøvet at lavet en fisk hovedsageligt af NURBS, hvilket godt nok tog lang tid... Engel er der ik en bedre metode at modelere på...??

  • Tror jeg prøvede version 3 engang, men havde desværre ikke lige muligheden for at prøve tutorials til den version, men jo programmet kan utroligt meget ... Men en fatsvag pade som mig, havde ikke let ved det program... Måske fordi jeg manglede nogle tutorials dengang ...


    Har set en smule på Maya i aktion også (Den de bruger til stuert little) .. Har hørt det skulle være lidt bedre ... og dyre :boxed:


    Btw, har du så også det billede af hende den animerede kvinde ? Utrolig flot lavet, men i såfald, mulighed for at sende det ? ... Har ledt efter det billede i nogen tid, idielt til et wallpaper :D (Med en lille tatovering af et Intel Logo)

  • Hey :)


    tænkte på om der er nogen af jer der har nogle tutorials som i ville anbefale til det program ? kunne nemlig godt selv tænke mig at begynde at rode med det, men har bare ikke haft tiden. men ville være nice hvis i havde nogen at anbefale frem for andre :)

  • Quote

    Originally posted by PSK
    Hey :)


    tænkte på om der er nogen af jer der har nogle tutorials som i ville anbefale til det program ? kunne nemlig godt selv tænke mig at begynde at rode med det, men har bare ikke haft tiden. men ville være nice hvis i havde nogen at anbefale frem for andre :)


    Sådan lige umiddelbart, så skulle de tutorials, som medfølger ved en investering i dette program være helt gode...

  • Quote

    Originally posted by PSK
    Hey :)


    tænkte på om der er nogen af jer der har nogle tutorials som i ville anbefale til det program ? kunne nemlig godt selv tænke mig at begynde at rode med det, men har bare ikke haft tiden. men ville være nice hvis i havde nogen at anbefale frem for andre :)


    Ja, de tutorials der følger med dækker det meste, og er nok noget af det bedste der findes. Her kan du komme igang som nybegynder, men der findes også ganske avancerede tutorials. Ellers må du jo ud og led på diverse netsteder.
    f.eks.
    http://www.3dmaxer.dk/default.asp


    http://www.3dcafe.com/asp/default.asp

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Defoss, faktisk et par gode links du kom med :D


    Du ved tilfældigvis ikke, hvor man finder billedet af den animerede kvinde, som skulle følge med de tidligere versioner ?

  • Øh nej siger mig ikke rigtig noget. men hvis jeg støder på det skal jeg nok sige til :)) hvilke versioner snakker vi om. Har selv version 6 nu, men der er den så vidt jeg ved ikke. Er det i en tutorials, eller blot i nogle af de eksmpler som følger med.

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by Defoss
    Øh nej siger mig ikke rigtig noget. men hvis jeg støder på det skal jeg nok sige til :)) hvilke versioner snakker vi om. Har selv version 6 nu, men der er den så vidt jeg ved ikke. Er det i en tutorials, eller blot i nogle af de eksmpler som følger med.


    øv :/


    Tror billedet er fra version 3 eller noget .. Ved ikke om det er kommet med på andre versioner også ..


    Skal siges hun er på en hvid baggrund og ser meget virkelighedstro ud ..

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Tror jeg har fundet det pic du leder efter, men har ik nogen website så jeg kan ik uploade det på siden...kan man det over ICQ???


    Du kan også få min mail ?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Du kan også få min mail ?


    :)) hey nu er jeg altså blevet liudt nysgerig, kan man få det af se :T

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick