Spil Nyheder

  • En der har et link til et sted hvor der kommer tests af alle nye spil, ligesom her på tweak bare hvor det kun er spil de tester?

  • AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by miniebbe
    Hmm...Var det ik dig Berleburg som brugte det pic som avatars sidst...


    Jo, det var det. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Originally posted by engel


    Jo, det var det. ;)


    Jeg synes det er irriterende at folk bruger hinandens avatar... Det er ikke til at kende forskel...
    Så svært er det da heller ikke at finde et selv..

  • Quote

    Originally posted by Bubbi


    Jeg synes det er irriterende at folk bruger hinandens avatar... Det er ikke til at kende forskel...
    Så svært er det da heller ikke at finde et selv..


    Bliver også selv konstant forvirret :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Bubbi


    Jeg synes det er irriterende at folk bruger hinandens avatar... Det er ikke til at kende forskel...
    Så svært er det da heller ikke at finde et selv..


    hmm.. det var den 20. gang nogen nævnte det.. kig på navnet ;)

  • Jeg fatter heller ikke hvad det billed gør folk så forviret... det kan da være lige meget hvem der har skret det, det er vel bare indholdet man skal se efter..

  • Quote

    Originally posted by CraiN
    Jeg fatter heller ikke hvad det billed gør folk så forviret... det kan da være lige meget hvem der har skret det, det er vel bare indholdet man skal se efter..


    Er egentlig ikke så mærkeligt. Har brugt det billede i ca. 1 md. Ikke så mærkeligt, at man kan blive lidt forvirret. Tror næsten det er mig selv der har skrevet noget hver gang jeg ser det. Fordi jeg er vant til at se billedet ud fra mit navn. Det samme gælder for alle de andre.


    Avatar er jo en personlig ting som man kan kendetegnes på. Hvis folk render med de samme avatars pludselig bliver det et virvar. Kan godt forstå, hvis folk i første omgang bliver forvirret.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • <-- Uden at prale, det er Harry...


    Har altid været, vil altid forblive. Da der tilsyneladende ikke er nogle der har lyst til at rippe det billede jeg har lavet af "ham"... :boxing:


    Men jow, jeg bruger sgi da også billederne til at genkende folk istedet for at kigge på navnet.


    MHT. Crain: http://boomtown.net er da heller ikke værst.

  • Quote

    Originally posted by Bubbi


    Jeg synes det er irriterende at folk bruger hinandens avatar... Det er ikke til at kende forskel...
    Så svært er det da heller ikke at finde et selv..


    Er absolut fuldstændig enig - det kan da ikke være så svært at være en smule kreativ el. opfindsom. Så står det dælme sløjt til :(