HTTP Tunnel?

  • Jeg sidder og skal have skabt mig en HTTP tunnel på Uni, da fakultetet har lukket for halvdelen af portene herude.
    Men problemet er at jeg ikke har mulighed for at sætte en tunnel server op derhjemme, da jeg bor på kollegie og også der sidder på et restricted netværk.


    Det jeg så leder efter nu, er en tunnel server som står et eller andet sted og som man evt kan betale for adgang til?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • kommer an på hvad den skal bruges til og hvor tit?


    har selv en kørende hjemme så jeg kan game lidt wow når jeg har vores vagt telefon :p
    den kører dog på min workstation, men kan måske finde ud af noget.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    kommer an på hvad den skal bruges til og hvor tit?


    har selv en kørende hjemme så jeg kan game lidt wow når jeg har vores vagt telefon :p
    den kører dog på min workstation, men kan måske finde ud af noget.

    '
    Ideen er at jeg vil bruge den på daglig basis når jeg sidder på Uni, og jeg forsøger at finde en somewhere online.


    Jeg har også prøvet med en VPN med relakks.com, men der kan jeg ikke få forbindelse.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Køb en unix shell eller få en hostet hos en ven med en server og lav en ssh tunnel, jeg ville foretrække den sidste da du trods alt skal sende alt din traffik igennem den :) Men det første du skal gøre er nok at finde ud af hvilke porte der er åbne. Hvis der kun er åbent for HTTP proxy (8080 mener jeg) kan du evt. benytte http://www.agroman.net/corkscrew/