Mit hardware, Win7 drivers - hjælp!

  • Hej tweakere.


    Som i kan se på nedestående specs har jeg et gigabyte bundkort jeg har været og er glad for. Med lanceringen af Win7 troede jeg det ville blive endnu bedre, indtil jeg ikke kunne finde windows7 drivers til det på gigabytes hjemmeside.


    Hvad gør man så? Har win7 drivers til chipsettet? Hvor vigtigt er det overhoved? Jeg er lidt rundt på gulvet. Ved ikke om jeg skal begynde at investere i nyt hardware eller om det virker alligevel.


    Det hedder iøvrigt. GA-P35C-DS3R (Rev. 2.0).

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

    Rettet 2 gange, sidst af betaboy ().

  • Du kan altid bruge Vista drivere i Windows 7..


    Men er ikke sikkert det overhovedet er nødvendigt..


    Jeg har selv et EX58-UD4P, og der ikke meget at installerer..
    Mange af driverne lå klar på Windows Update..


    Men ellers er det bare Vista driverne du skal bruge..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    Grunden til at du sikkert ikke kan finde WIn7 drivere til dit bundkort, er at Win7 ikke er i handel endnu og mange producenter venter med drivere til man kan købe win7.
    Du kan godt klare dig uden chispset drivere, der er chipest drivere i win7, hvis du vil ha' de nyeste drivere så kan du f.eks. kigge på Intel's download side.


    Jeg kan ikke engang finde P35 til vista på deres hjemmeside.





    Hvad installerede du af drivere selv?

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af betaboy


    Hvad installerede du af drivere selv?


    Det eneste der lå på Windows Update var vist nok lydkort drivere, og netkort drivere..
    Det var vist hvad jeg installerede selv..
    Maskinen kører super uden andet installeret..