CS Steam?!

  • Nogen der ved hvor jeg kan hente hele CS Steam?
    Jeg har ingen gamle installationer installeret eller noget, så jeg tænkte der måske var et sted man kunne hente hele spillet uden for meget tingel tangel??


    PS. Jeg har det helt gamle half-life hvis det skulle være nødvendigt..

  • På dailyrush har de også Steam med cs cache (379 MB). Kan hurtig linke det til dig, hvis du vil ha' det. Der henter man med rigtig høj hastighed.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hvad er det der steam shit for noet???
    hvon funker det ?


    installerer man bare halflife og så kører man den der steam, eller ska man install diverse patche ??


    noen der gider forklare det ?

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Quote

    Originally posted by SjQLunD
    Steam med CS cache?
    Er det ikk bare det her:


    Counter-Strike Steam Installer: (379.4 MB)


    For den er jo her @ http://www.steampowered.com/index.php?area=getsteamnow


    Ved ikke om man henter med full speed på steampow. Det gør man ihf. på dailyrush.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by rusH
    hva vil det der cache sige da??


    At den downloader henholdsvis CS/DOD osv sammen med Steam klienten, så man slipper for at hente det via Steam bagefter, da Steam vist kører en hel del langsommere.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • k.. 8o


    Er der så ik os noget med at hvis sen skifter bane, og det ik er en bane man har, så downloader den banen selv og det tager frygtelig lang tid??


    Hvis det stadig er sådan vil jeg gerne vide om de baner er noden man kan downloade et sted, og om hvilken mappe man så skal lægge dem ind i :O ??


    Ville blive meget glad for hjælp! :D

  • Quote

    Originally posted by sehested
    hvad er det der steam shit for noet???
    hvon funker det ?


    installerer man bare halflife og så kører man den der steam, eller ska man install diverse patche ??


    noen der gider forklare det ?


    Jeg har sådan en lille procedure, jeg følger hver gang jeg installere CS/Steam (eller når jeg bare vil geninstallere pga. klamme fejl :T )..


    Først hent Steam Minimal Installer , hent CS/Half-Life via det, også derefter hent Counter-Strike/Half-life Installer.. Når jeg gør det så virker det altid 100% efter!


    Good luck! :cheers:

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    jeg plejer bare at sige - at min computer elsker steam lige så meget som jeg hader mandag morgen!!


    btw.. http://www.stivan.dk hvorfor ændre på et allerede perfekt spil... og så tilføje et ubrugeligt program??


    spil dog 1.5


    Steam er genialt. Kan ikke diskuteres. At det fra starten var buggy er bare ærgerligt. Men nu fungerer det faktisk rigtig godt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg elsker 1.6, 1.5 kunne aldrig fange mig. Men 1.6 og steam gør det hele så skide let, at selv i den vilde stener kan man finde ud af det. :)):D

  • Quote

    Originally posted by Noobie


    Jeg har sådan en lille procedure, jeg følger hver gang jeg installere CS/Steam (eller når jeg bare vil geninstallere pga. klamme fejl :T )..


    Først hent Steam Minimal Installer , hent CS/Half-Life via det, også derefter hent Counter-Strike/Half-life Installer.. Når jeg gør det så virker det altid 100% efter!


    hmm lyder som om man henter halflife over nettet ?


    ska man ikk først install sit eget halflife ell hva ?

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Nemlig ikk.. alle spil fra Team Fortress, Day of Defeat, CS , Half-life kan nu hentes over nettet via Steam..


    Har også lige fået mit CS til at virke igen efter en lang omgang W32.PINFI , besluttede mig så at format C: , nu er jeg bare noob! :T

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Nemlig ikk.. alle spil fra Team Fortress, Day of Defeat, CS , Half-life kan nu hentes over nettet via Steam..


    Har også lige fået mit CS til at virke igen efter en lang omgang W32.PINFI , besluttede mig så at format C: , nu er jeg bare noob! :T


    Hehe, alt er ved det gamle her...


    Slog Stjernerne 20 - 4 i en pcw og blev kaldt cheater et par gange også :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless