Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 7. september 2009, 10:04

Ved start af min PC kommer der nu en fejlmeddelelse "To protect your computer, Windows has closed this program: Generic Host Process for Win32 Services". Jeg har givet Data Execution Prevention besked på ikke at blokere dette program.

To spm:
Hvad laver dette "Generic Host Process" - kan man undvære det?
Hvis man ikke kan undvære det: Hvordan får man maskinen til at lade være med at lukke det?

2

søndag, 13. september 2009, 14:12

Kører windows som de plejer eller hvad? Starter Windows?

If it ain't broken, don't fix it!

3

søndag, 13. september 2009, 14:23

Ja Windows kører udmærket.

Nu er jeg gået tilbage til et tidliger 'genstartspunkt' - en måned gammel, og så er problemet væk. Det må jo være kommet ind i den periode. Men hvor det kommer fra og hvad det gør er jo lidt mærkeligt. Det så umiddelbart ud som noget Microsoft-et-eller-andet.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.