Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 5. september 2009, 20:04

Hej folkens.

Jeg sidder og er ved at flashe firmware på mine 2 Vertex SSD´ere. Problemet er bare at jeg ikke kan finde min USB-nøgle i DOS.
Jeg har tævet rundt i BIOS og prøvet en masse forskellig setups, men intet har virket...
Har været alle drev-bogstaver igennem, men finder kun min midlertidige IDE disk + min tomme vertex + DVD drev.

Håber det er mig der er helt "kuk-kuk", og at i har en idé... :D

Glædelig lørdag...

MAG

Core i7 920, Rampage ll Extreme, 6 x SSD OCZ Vertex MLC 30 Gb i Raid 0(630 Mb/s!) ..
6 Gb 1866 Mhz OCZ Reaper,
1000 HX Corsair,
GTX 260 core 216,
X-Fi Extreme Audio og en fin lille TRUE cooler i et CoolerMaster Cosmos S kabinet...

2

lørdag, 5. september 2009, 20:23

Hvilken DOS version er det, og hvad er USB nøglen formateret med?

3

lørdag, 5. september 2009, 22:00

På nogle computere starter USB-porten først op efter computeren er bootet. Har selv haft samme problem...

4

søndag, 6. september 2009, 10:12

Det kan godt virke som du har ret Overgaard :rolleyes:

Pinky jeg har både prøvet FAT + FAT32, men intet fundet i MS-DOS...

Core i7 920, Rampage ll Extreme, 6 x SSD OCZ Vertex MLC 30 Gb i Raid 0(630 Mb/s!) ..
1000 HX Corsair,
GTX 260 core 216,
X-Fi Extreme Audio og en fin lille TRUE cooler i et CoolerMaster Cosmos S kabinet...

5

mandag, 7. september 2009, 10:03

Nu har jeg lavet en BOOT USB-nøgle, så problemet er løst den vej rundt.

MEN.... alt bøvlet med med det her `flasheri`, har desværre gjort at jeg har mistet adgang til min eksterne HD (-med ALT backup ;()
- så læs gerne min nye tråd "kan ikke komme i kontakt med min backup HD"

MAG :ohmy:

1000 HX Corsair,
GTX 260 core 216,

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.