FRAPS - Eller lign...

  • Hey tweakere! :)


    Mig og en af mine venner ville gerne prøve at lave en "sjov" film i BF2 med Jihad biler - Problemet er bare at vi mangler et program til at optage vores screen


    Det første jeg tænkte på var FRAPS, men fraps' filer fylder 10000000 mb når man har optaget de 30 sekunder af gangen.. Ville høre om der var en måde man kunne få de filer til at fylde mindre - eller et andet program til at optage med?

  • Hvis man bruger fraps så optager den af flere gange hvis filmen bliver lang men det smarte er så at man bare ligger dem ind i movie maker og laver det til en film derefter komprimere man den så den kune fylder x antal mb :)


    Det plejer jeg at gøre og det har altid virket

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus66
    Hvis man bruger fraps så optager den af flere gange hvis filmen bliver lang men det smarte er så at man bare ligger dem ind i movie maker og laver det til en film derefter komprimere man den så den kune fylder x antal mb :)


    Det plejer jeg at gøre og det har altid virket


    Så det vil kort sagt sige sig: At jeg kan optage f.eks. 3x30 sekunder; lægge dem ind i Windows movie maker og i det jeg saver filen komprimere den det? Så jeg kan slette fraps filerne efterfølgende..