Windos 7 - slukke for automatisk visning af program

  • Halløj


    Jeg sidder med Windows 7 på mit arbejde og bruger Alt+tab konstant, hvilket gør mit problem lidt irriterende.. Når man ikke slipper Alt-knappen - for at skifte til programmet - så vises programmet alligevel automatisk, efter et par sekunder..


    Det kan være rimeligt belastende, når jeg netop holder Alt-knappen nede med vilje, for lige at lede efter en lille detalje i det aktive program, inden jeg skifter til det andet program


    Hvordan slukker man for det? Jeg kan næsten gætte mig til at det er Aero Peek, der er synderen, men kan jeg undgå at slukke for det helt?

  • jeg fik fejlen til at forsvinde ved at køre med Build 7262 så havde jeg ik det problem samt med Build 7600 som jeg gør nu....


    den eneste RC1 build 7100 jeg har som ik gør det er den Danske udgave som er dansk når man installer den.


    plus at mit crashede konstant næsten når jeg brugt Alt+Tab, gør det ik mere...

  • Tror såment ikke det er en fejl.. Det samme sker, med normale effekter, når man holder musen over et vindue eller musen nede i højre hjørne


    Edit: Kører forresten med versionen fra MSDN og ikke beta