• Istedet for at fjerne de røde streger synes jeg da du skulle prøve at bruge dem. Det er jo det de er der for, ik? Vi andre ville blive glade for det når vi skal læse dine indlæg ;)


    Og hvis du absolut vil gøre læsningen svær for os, så kan stavekontrollen godt slås fra i Chrome's egne settings.


    de foretrukne gemmes i en bookmarks fil på denne sti: C:\Users\*user*\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\bookmarks


    Kan åbnes og redigeres med notepad.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • lol - det er jo latterligt at den understreger alt der er på engelsk
    hvor i settings (valgmuligheder), har rodet med det og kan ikke finde det



    vil det sige at hvis jeg kopiere og gemmer "bookmarks" filen og replacer den efter en clean windows install, så er alle mine fortrukne tilbage i stalden ?

  • Man gemmer selvfølgelig filen på et drev der ikke skal formateres. når du så har lavet din installation installerer du google chrome backup igen og ja. så så kører du bare programmet og vælger din fil og så smider den alle indstillinger/foretrukne osv ind igen. :D

    GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m

  • lidt nemmere med explore, der ligger links`ne lige til at snuppe i mappen Favorit


    forstår ikke hvorfor alle de andre browser skal gøre det anderledes og besværligt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    øhh lol?? de røde streger kommer da kun fordi du ikke kan stave??


    så kan du altså ikke stave til -> lol


    lidt svært ved at forstå hvordan du har fundet frem til at de røde streger irritere mig, når du ikke har fundet frem til at engelske ord som crome/explore ect. også får røde streger


    :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    lidt nemmere med explore, der ligger links`ne lige til at snuppe i mappen Favorit


    forstår ikke hvorfor alle de andre browser skal gøre det anderledes og besværligt


    Nå ok jeg troede bare du var interesseret i alle indstillinger-opsætning-passwords osv.


    Nå men så går du jo bare op og trykker ctrl+shift+B så kommer du i bogmærkeadministrator-vælger værktøjer/eksporter


    når du så skal have dem ind igen er det bare det samme og så importer.. det kan da ikke være nemmerer.

    GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m


  • jo explorer, en mappe hvor man kan se links`ne fysisk, i stedet for en fil


    men chrome har også andre fejl, fx. så kan jeg ikke indsætte billeder på recordere.dk uanset hvilken metode man bruger :crazyeyes: hvor der ingen problemer er med explorer


    men jo jeg vil bruge det program du linkede til i første indlæg - thx m8

  • Har du sidste nye chrome? (4.0 et eller andet)

    GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dingle
    Har du sidste nye chrome? (4.0 et eller andet)


    den sidste version hedder 2.0.172.39 her, men har hørt 3.0 skulle være på vej.


    edit: kan se de er gået direkte over til 4.0 beta åbenbart. Men den sidste officielle version er den jeg har.

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

    Rettet en gang, sidst af sct_nicolaus ().

  • Chrome er i beta næsten hele tiden :) det har den været fra start. Tror det er noget med at det er open source, men du må ikke hænge mig op det. Og de er ikke gået direkte til 4.0 et eller andet. 3. et eller andet har været ude. Læs evt nyhederne her på tweak..

    GA MA790GP-DS4H/PhenomII X3@X4 3718MHZ/EAH4870Flashet topBIOS/2x2gbOCZ REAPER HPC 1066mhz/XSPC X2O Delta V3/samsungF1 1TB/Chill cp-700m