Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 14. august 2009, 22:29

Hejsa ville høre om der er nogle som kan anbefale em mediaafspiller, pt har jeg ITUNES som jeg synes er meget godt på det visuelle område hvor man kan se billeder af det album man har så man har et overblik over sit musik, men må sige at det driller nogle gange,,,uhmmm ret skuffet over det, så måske er der nogle der ved om et andet program som minder om itunes,,,

2

fredag, 14. august 2009, 22:35

Tja det er ikke ligeså "fancy" med album art osv, men Winamp går man sku aldrig galt i byen med :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

3

lørdag, 15. august 2009, 00:25

Jeg faldt for noget tid siden over programmet "MediaMonkey", og det har jeg kørt med lige siden. Synes det giver et rigtig godt overblik over mit bibliotek osv.

Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
Playstation 3
Samsung Galaxy SII

4

søndag, 16. august 2009, 03:46

Kan varmt anbefale "the core mediaplayer", den kan afspille alt, super stabil og et af de bedste brugerflader jeg er stødt på.

Link

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

5

søndag, 16. august 2009, 12:12

Jeg bruger J. Rivers, den er dog ikke gratis.

J. River

6

søndag, 16. august 2009, 13:50

Glem ikke Songbird http://getsongbird.com/features/ - og add-ons. Næsten Firefox om igen. Der er noget godt som en Shoutcast og noget skidt som grimme "Feathers". Bruger en del resourcer men stabil nok. Tungere end WinAmp synes jeg. Fordelen frem for WinAmp er nok den er lidt mere clean, som for eksempel en næsten alm. Firefox browser indbygget hvor IE i Winamp er lidt for meget fanget i Winamp :) Mere opensource end AOL men kan afspille DRM og itunes ting http://addons.songbirdnest.com/addon/23 Eller det siger de, som med Firefox handler det om at bruge de bedste add-ons og holde dem opdateret. Visse relevant Firefox add-ons som download-helper er fixet så de virker i Songbird, selv Adblock Plus. Pænt vigtigt da det med browseren er en stor feature. Lidt ærgeligt de ikke har gjort mere ud af bogmærker så men det kommer måske. Skal nok tænde lidt på at der er noget nyt på vej hele tiden, nye add-ons eller bare opdateringer til, for at blive helt vild med Songbird.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.