2 windows på computeren

  • Jeg har win 7.. og det køre meget godt,.. Men når man er til lan er der nogen gange xp vil ha været bedre.. hvis jeg skal ha xp ind på en anden HD kan jeg så bare sætte cdén i og køre det fra windows eller skal jeg gør det på den anden måde.?

  • Nu har jeg prøvet at få ligget xp ind. Men når jeg får genstartet og kommer ind i boot skærmen så skriver den at man ikke kan ligge xp ind på den harddisk.Nogen der ved hvad jeg kan gøre..?

  • Undskyld jeg tillader mig at spørge..
    Men på hvilke punkter er det lige at XP er bedre end Windows 7?


    Jeg har meeeget svært ved at finde det svar selv.
    Synes Windows 7 klart er det bedste Microsoft nogensinde har lavet.

  • Ja :D Men hvis de nu kunne finde ud af at lave det så man kunne spille gamle spil så ville det være dejligt.


    Der er nogen spil som bare ikke virker. som AVP elsker det spil i lan. Men i win 7 fucker det helt op :/
    Kan heller ikke få Dungeon Keeper II til at virke. Der er også nogen spil som virker fint. Men fordi der ikke er ipx kan man ikke spille lan. Ærligt synes jeg det er mega dårligt at man ikke laver det så man også kunne spille de spil. Men sådan er livet sgu :/


    Så det er eneste det skal bruges til at til de få spil som ikke kan køre

  • Og nu har du vel prøvet at køre spillene i kompatabilitetstilstand i Windows 7? :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • i avp kan jeg godt køre spillet. Men jeg kan intet se på skærmen. Hvis jeg så sætter night vision på kan jeg godt. men træls at se på det grønne hele tiden :P Og alle dem som havde win7 havde det problem. andre hade ikke.


    Jeg prøver altid at sætte kompatabilitetstilstand til xp eller vista. men intet hjælper :(

  • Lige præcis Dungeon Keeper 2 skulle gerne køre ud af boksen på Windows Vista/7. Jeg har selv haft Silver edition'en kørende på min. Den manglende IPX driver er også en personlig irritation for mig men der kommer nok en løsning på det med tiden. Jeg ved at man kan på 32bit's Vista, men 64bit er svær at danse med pga. Microsofts latterlige driversignatur. Det burde være ulovligt! :finger:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |