• Hej jeg kan ikke logge på vt selvom jeg bruger den rigtige version, men min fars computer kan sagtens og jeg har husket at tillade det gennem firewall...


    Hvis i har en ide er i velkomne til at svare :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af highjumper
    Hej jeg kan ikke logge på vt selvom jeg bruger den rigtige version, men min fars computer kan sagtens og jeg har husket at tillade det gennem firewall...


    Hvis i har en ide er i velkomne til at svare :cheers:


    Ehm..
    Hvad er vt? :crazyeyes:

  • ville gætte på han mener ventrilo, men ved dog ikke hvad dit problem kan være

    MSI Z77A-GD65 / 16 GB Crucial ballistiX 1600 mhz / I7 3770k / EVGA GTX 670 FTW SLI / Corsair HX 850W

    Venter på et Corsair Obsidian 900D

  • Det er slet ikke fordi det kan være 117 ting, tror sgu virkelig der skal mere info på bordet.

    1090T @ 4.0 Ghz
    PowerColor 5870 @ 950/1200
    Asus Republic of Gamers IV.
    Corsair Dominator 1600MHz 8-8-8-24
    Corsair 850W

  • Hey, som sagt mit vt virker ikke, men min far computer står oven på, vi køre med samme router, men han kan sagtens komme på ventrillo, men jeg kan stadig ikke, jeg kører med antivirus avast version 4.08 og min far kører med samme antivirus program, og vi har forward åbnet routeren, kan det have noget at gøre med selve min pc?

  • Såvidt jeg husker skulle Ventrilo (og andre programmer af samme kabiler) ikke have problemer med med firewalls og router? Jeg har en ven som sidder bag en Zyxel firewall der blokerer alt og lidt til og han kan da både bruge Ventrilo og spille online.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |