Slette Mappe, der ikke eksistere.

  • Jeg har nu scanned min PC med Symantec Online Scan, og den har fundet 25 infected filer på "C:/Recycler", men når man går ind på mit C:/ drev kan man ikke se den, heller ikke vis man går op i mappeinstillinger og vælger "vis skjulte mapper"..


    Men vis man laver stigen om til C:/Recycler kommer jeg ind på en mappe,


    ER DET EN MÅDE JEG KAN SLETTE DEN MAPPE?,
    altså slette en mappe, uden at kunne markére den.


    Nogle Forslag?


    edit : kan mappen evt. slettes via. DOS ?

  • Kan du ikke nakke den med en virus scanner?


    Edit:
    Og nu jeg tænker om det, hvad med at smide en uinficeret fil ind? Hvis mappen så dukker op, kan du jo nakke den.

  • Symantec's Online Virus scan fjerner dem ikke for en skid, kun lokalisere dem!.. Sq da det mest skod jeg nogensinde har hørt! 8o


    Hmmm.. kan se når jeg vælger dens egenskaber, at fravælger "skjult" og klikker OK, så når jeg går ind i Egenskaber igen så er den skjult.. MAx Virus fuck! :lame:



    SKAL FINDE EN MÅDE AT SLETTE DET LORT!



    Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Kan du ikke bare tømme papirkurven da ?


    PS. Nej, du kan ikke slette nogle filer fra DOS hvis du kører med NTFS, men hvis du kører med FAT så kan du godt slette filer fra DOS...


    kører NTFS.. :rolleyes: , Jeg skal jo først slette den før den kommer i papirkurv?


    Quote

    Originally posted by Seburo
    Edit:
    Og nu jeg tænker om det, hvad med at smide en uinficeret fil ind? Hvis mappen så dukker op, kan du jo nakke den.


    Har lige prøvet, den forbliver "skjult".. :rolleyes:

  • Jeg har lige checket, jeg har også en mappe der hedder c:\recycler så det er nok ikke mappen der skal fjernes men bare filerne i den..


    Men jeg prøvede lige at gøre noget fra CMD
    Der kan man Del c:\recycler\
    Så sletter den det der ligger i selve mappen..
    Prøvede det selv, ved at lave en fil i mappen.. og derefter kommandoen..

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP