Cyklisk rendondans fejl??????

  • Hey tweak's (; ..


    Har netop fået min nye stationære pc hjem. Den fungere fint og har netop fået installeret trådløst net på den :9xo ..


    Men Når jeg prøver at installere spil fx. GTA4, diablo2 lod eller lign. kommer den med en besked hvor der står cyklisk rendondanscheck/fejl. Hvad skal jeg gøre?
    Det er ikke CD'ens skyld, det har jeg checket.
    Jeg kører med XP service pack 3


    HJÆLP


    På forhånd tak (;

  • tja godt spørgsmål


    jeg har selv haft den et par gange for meget lang tid siden og har ikke selv gjort noget da problemet løste sig selv.


    men her er et par links hvor der står noget omkring dette.


    umiddelbart kan der være fejl i din disk eller den er fedtet eller ridset......eller dit drev kan være beskadiget..


    som jeg lige ser det så er det en hardware fejl...enten dit drev eller din harddisk, men det kan som sagt også være din CD....så start med at tjekke denne. se evt på disse links


    http://www.piratgruppen.org/fo…ve/index.php/t-62215.html


    http://www.mobil-forum.dk/archive/index.php/t-1338.html

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • måske burger vil flytte denne tråd til hardware sektionen så der kunne komme lidt flere svar, da den imo ikke hører til under software :$

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Hmm okay. Det er ikke en disk fejl somsagt det har jeg checket. Men kan godt være det er min harddisk måske. Prøver at se om det kan gå på min eksterne istedet (; Skriver når jeg har prøvet dette.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    måske burger vil flytte denne tråd til hardware sektionen så der kunne komme lidt flere svar, da den imo ikke hører til under software :$


    Det gør den nu jo alligevel, da det jo er en fejl besked han får.