Internet Explore laver BSOD??

  • Hej folkens, jeg har lige samlet en ny computer med følgende specs:


    Core i7 I7-920 8 MB


    Corsair XMS3 3 x 2 GB


    Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD322HJ
    320 GB X 2



    Samsung WriteMaster SH-S223F (Sort) X 2


    Corsair TX750W


    ASUS P6T SE


    Microsoft Windows Vista Home Premium w/SP1 (Dansk)


    Club 3D Radeon HD 4890
    (1 GB) --- I Crossfire setup


    Antec Performance One P183


    Silverstone FM121 (Sort)


    Jeg samlede svinet, Installerede Vista, uden problemer og startede computeren op, Installerede trådløs net kort (kører via USB)
    Og ville så på nettet og hente de nyeste opdates med det samme, men efter 10-20 sek. i Internet Explore fik jeg BSOD hvos den skriver filen der giver fejlen hedder noget ligende dette: Net28su.sys
    Er ikke sikker på det "su" men hverfald Net28??.sys
    har så prøveet at starte i fejlsikker tilstand med net, og da giver den stadig BSOD, så startede jeg den op i fejlsikker uden net, så skete der ingen ting, så startede jeg den op i fejlsikker med net, men med USB trådløs fjernet, (sådan at jeg ikke var på nettet) stadig BSOD, så der fik jeg udelukket at det var den USB der gjorde fejlen, så fjernede jeg det ene graffikort og køre kun med den ene, og prøvede det samme igen, og stadig BSOD!!


    Kan det være sket en fejl i installationen af Vista? eller er der andet der kan påvirke den BSOD, har prøvet at starte computeren med alt sat i/til men undlod at starte IE, og lod den køre i 3 min. og der var ingen BSOD, så startede jeg IE, og 10-20 sek senre BSOD!??



    Håber i kan hjælpe :) Tak.--...

    Asrock X38 TurboTwin
    Intel E6850 3.62Ghz Thermalright Ultra 120-Extreme, Med 120 mm Noctua Blæser!
    Corsair XMS3 DHX 2 x 1 GB DDR3
    Corsair Dominator 2 x 2 GB DDR3
    Sapphire Redeon HD 7870 OC 2GB
    OCZ StealthXstreame 600W
    Antec Twelve Hundred

  • lyder som en software fejl...eller måske spyware/virus .

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Fandt sku ud af at det var en USB - Trådløs modtager fra EDIMAX,,, når jeg trak den ud og satte netværkskabel i istdet så virkede det :) lol...


    så jah det var nok en software fejl fra EDIMAX... _Skod...

    Asrock X38 TurboTwin
    Intel E6850 3.62Ghz Thermalright Ultra 120-Extreme, Med 120 mm Noctua Blæser!
    Corsair XMS3 DHX 2 x 1 GB DDR3
    Corsair Dominator 2 x 2 GB DDR3
    Sapphire Redeon HD 7870 OC 2GB
    OCZ StealthXstreame 600W
    Antec Twelve Hundred