Pyagcore.search. searchdetection

  • Hver gang jeg forsøger at starte msn live messenger, kommer der et vindue frem med følgende:


    Pyagcore.search.searchdetection
    ['Traceback (most recent call last):\n', ' "File c:\\pyagcore\\pyagcore/search/searchdetection.py", line 4, in <module>\n','ImportError: Bad magic number in c:\\programmer\\AGI\\common\\pyagcore\\logwrangler.pyc\n']


    Jeg har brugt følgende programmer til at scanne og cleane:


    AVG antivirus
    CCleaner
    Smitfraudfix


    Samt har jeg prøvet at fjerne unødvendige programmer fra computeren.


    Ved ikke hvad jeg skal gøre ved denne her, håber der er nogen der kan hjælpe mig.

    I'm a bitch I'm a lover I'm a child I'm a mother

    Rettet en gang, sidst af lbj ().

  • har naturligvis søgt på google, og har prøvet forskellige råd.. Men syntes ikke rigtig at ha fundet en løsning.. De fleste svar på google handler om at fjerne spyware, og har som ovenstående, scannet og cleanet computeren, samt prøvet med systemgendannelse etc.

  • prøv med Spyware Doctor den har aldrig svigtet mig endnu, uanset hvor grov spyware, trojan heste, el. andet har været.


    jeg bruger så selv Kaspersky & Spyware Doctor.

  • Jeg fik løst problemet, ved hjælp af en ven over tlf. Men tænkte at jeg ville skrive herinde hvad han/jeg gjorde (I en læse venlig version).


    Gik ind på google, søgte på zapmessenger.
    Downloadede zapmessenger. (Softpedia Secure Download (US) [ZIP])
    Da jeg prøve at køre programmet første gang bedte min computer mig om først at hente .NET framework v0.2
    Så gik ind på google og søgte på .NET framework v0.2 og installerede det på computeren.
    Derefter kunne jeg køre Zapmessenger.
    Gik derefter ind i programmer, og slettede alle mapper med windows live.
    Genstartede computeren.
    Downloadede msn forfra.


    Efter det har jeg ingen error haft.