FlashMenu på et NF7-S Rev. 2.X

  • Kan jeg bruge FlashMenu til Windows på mit NF7-S Rev. 2.X?
    Jeg har nemlig ikke noget diskettedrev...
    Nogen der har brugt det på jeres NF7-S?
    Også selvom der står dette på Abit's hjemmeside?:


    NF7/NF7-S V2 BIOS 20
    Version: 20 Released Date: 2003-11-21

    Please use AWDFLASH 8.23D or later to update NF7 series BIOS.
    With incorrect AWDFLASH version, the GUID will be erased,
    and leads to IEEE1394 peer to peer function failed.
    AWDFLASH 8.23K is included in this BIOS package.

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg har et NF7-S ver. 2.0 (hvad mener du når du skriver 2.X?)


    Jeg bruger flashmenu ver. 1.30 og har updatet et par gange, hver gang uden probs ;)


    Jeg mener bare 2.0... Står bare som 2.X i de fleste programmer.. :T
    Ok.. jeg prøver at opdatere så.. :T
    Tak for hjælpen...
    Den nyeste er da NF7-S V2 BIOS 20 ikke?
    Det er vel ikke nødvendigt at opdatere alle mellem den man har, og den nyeste?
    Jeg har nemlig en der hedder dette ifølge FlashMenu:
    nVidia-nForce-6A61 BA1BC-18
    Går da ud fra der er en 19'er også.. Men er det nødvendigt at opdatere med den?

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    hvaaaa, skal den 1800+ der ikke oc'es lidt mere ? :evil:
    Nu har du jo bundkortet til det ;)
    Hvor høj fsb kan du egentlig køre på det?


    Rooooolig nu... Køre jo med alm. box køler..
    Skal have fat i en anden.. Nogen forslag?


    Har slet ikke presset den endnu.. Har bare sat den til det jeg kørte med på mit gamle bundkort.. :T

  • Quote

    Originally posted by Bubbi


    Rooooolig nu... Køre jo med alm. box køler..
    Skal have fat i en anden.. Nogen forslag?


    Har slet ikke presset den endnu.. Har bare sat den til det jeg kørte med på mit gamle bundkort.. :T


    He he, ok... hvilken køling er du ude efter?

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Jeg har et NF7-S ver. 2.0 (hvad mener du når du skriver 2.X?)


    Jeg bruger flashmenu ver. 1.30 og har updatet et par gange, hver gang uden probs ;)


    Hey fedt. Tak for oplysningen. Har indtil nu flashet på gammeldags vis, lidt besværligt. Har lige opdateret med flashmenu til version 20, og det kørte jo bare :)) Godt man aldrig bliver for gammel til at lære nyt. :cheers:

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Har i iøvrigt nogle erfaringer med hvad en XP 2400+ ca burde kunne oc til. Har leget lidt, men synes sgu ikke rigtig jeg kan få den over de 2200 Mhz

    Asus P8P67 pro | Intel core i7 2600k | 2 x Gigabyte Geforce GTX 460 OC 1GB | Corsair 2 x 4GB DDR3 Vengeance
    80GB Intel X25 SSD, 2 x 320 GB Seagate 2700.7 | Coolermaster Cooldrive 4, Fan Controll
    Lian li Kabinet | Dell UltraSharp U2410, Samsung Syncmaster 226BW | Sony MDR-V700DJ Headphones
    Logitech: Internet Navigator Keys, VX mouse, Freedom 2.4 Joystick


  • Quote

    Originally posted by Defoss


    Hey fedt. Tak for oplysningen. Har indtil nu flashet på gammeldags vis, lidt besværligt. Har lige opdateret med flashmenu til version 20, og det kørte jo bare :)) Godt man aldrig bliver for gammel til at lære nyt. :cheers:


    hehe nej det er godt man aldrig bliver for gammel til sådan noget ;)

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Defoss
    Har i iøvrigt nogle erfaringer med hvad en XP 2400+ ca burde kunne oc til. Har leget lidt, men synes sgu ikke rigtig jeg kan få den over de 2200 Mhz


    Lidt flere oplysninger...


    Køling = ?
    Multiplier = ?
    FSB = ?
    VCORE (cpu spænding) = ?
    VDD (chipset spænding) = ?
    (Ram divider = ?)


    Hvis jeg får de ting at vide kan jeg sikkert hjælpe dig :) ;)

  • Quote

    Originally posted by Bubbi


    Den ser nice ud.. Køber sådan en så... Hvad med den 92mm.. En Papst?? Eller??


    Find en som har max dB på 28, og så så meget luft gennemstrømning som muligt ;)


    Pabst har en 26 dB - men ved ikke lige hvor mange cmf den leverer.... men ellers har tweak jo også testet en del blæsere efterhånden ;)

  • Quote

    Originally posted by Try-this


    Find en som har max dB på 28, og så så meget luft gennemstrømning som muligt ;)


    Pabst har en 26 dB - men ved ikke lige hvor mange cmf den leverer.... men ellers har tweak jo også testet en del blæsere efterhånden ;)


    Jeg siger mange tak...