Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 14. juni 2009, 12:20

Jeg har lavet et excel program og har en del ark. Jeg vil gerne have gemt de fleste af arkene væk, kan det lade sig gøre og hvordan?

2

søndag, 14. juni 2009, 12:21

glem det har lige fundet det ><
doh

3

søndag, 14. juni 2009, 12:26

Men hvis der er en der kan svare mig på dette ville jeg være glad!

ActiveWindow.SelectedSheets.PrintOut Copies:=1, Collate:=True, PrToFilename:=Format(Date, "yyyy-mm-dd") & ".prn"
Application.WindowState = xlNormal

NYT PROBLEM

Hej igen

Jeg har forsøgt at få programmet til at gemme sig som en PRN fil, altså at udskrive sig selv som en printervenlig fil Microsoft XPS document.
Koden vrker også fint nok, men filen gemmer sig ikkesom en brugbar XPS fil og er slet ikke attached til noget rogram, hvordan kan det være?

Mvh

4

søndag, 14. juni 2009, 12:35

og endnu et spørgsmål. Kan det virkelig passe at jeg ikke kan køre en macro med et skjult ark? Dvs jeg skal lave macroen til at gå ind og vise alle arkene først ><

6

tirsdag, 16. juni 2009, 12:46

tak for linket men til 4k tror jeg ikke jeg får nok ud af sådan en undervisning :)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.